Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 lis 2014, 14:45

misio884, regulator napięcia w altku zapewne.

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 08 lis 2014, 14:51

bez tego można normalnie jeździć czy raczej dopiero po wymianie ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 lis 2014, 17:03

misio884 pisze:bez tego można normalnie jeździć czy raczej dopiero po wymianie ?
bez czego :?: bez ładowania długo nie pojeździsz w dodatku zamęczysz aku, ale decyzja należy do ciebie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lis 2014, 18:47

misio884, Jak po chłodniejszej nocy świece zaczna grzać to aku długo nie pociągnie już.
Zdemontujesz alternator to bedziesz też wiedział czy łożyska wymagają wymiany, ewentualnie jak nie chcesz bawić się to mozna oddac do regeneracji.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 08 lis 2014, 22:36

Sam regulator napięcia da się wymienić bez wyciągania alternatora ale jak chcesz to zrobić dobrze i porządnie to trzeba gowyciągnąć i skontrolować cały.

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 09 lis 2014, 18:15

Dziękuję wszystkim za pomoc cennymi radami. Wujek elektryk samochodowy dziś sprawdził i rzeczywiście jest do wymiany regulator napięcia.
Dziękuję jeszcze raz.
Pozdrawiam


Temat do zamknięcia

krzys331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 25 lis 2014, 21:34

[B3 1.6 RA/SB] pada akum :/

Post autor: krzys331 » 25 lis 2014, 21:44

witam :) jestem tu nowy i jestem tez nowym posiadaczem audi b3 i mam z nia problem a mianowicie odpalam auto przejade sie pare metrow z garazu pod dom wylacze silnik i chce ponownie go odpalic akumlator jest totalnie wyladowany :/ prosze o szybka pomoc co mam sprawdzic co moze byc przyczyna???

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 26 lis 2014, 04:59

krzys331, Może aku już swoje wysłużył i nadaje się do wymiany.

krzys331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 25 lis 2014, 21:34

Post autor: krzys331 » 26 lis 2014, 08:52

Wkladalem inny akum i dzialo sie to samo ;/ piszczy mi pasek alternatora może to jest przyczyna??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lis 2014, 09:55

krzys331, sprawdź jakie masz ładowanie, co prawda tak szybko nie powinien się raczej rozładować.
krzys331 pisze: piszczy mi pasek alternatora może to jest przyczyna??
tak może, spróbuj ciut podciągnąć lub trzeba go już wymienić.
Piszczący pasek oznacza że ślizga Ci się na kołach pasowych i altek może nie mieć odpowiednich obrotów by ładować aku.

krzys331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 25 lis 2014, 21:34

Post autor: krzys331 » 26 lis 2014, 10:25

Pasrk mam. Nowy. Podciagne go dziś i sprawdze.
Nawet jsk bym nie mial lądowania to nie ma prawa tak szybko padac

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 26 lis 2014, 18:07

Piszczy bo może duże obciążenie jest. Zwarcie jakieś, może nawet w samym alternatorze.
Najlepiej zmierzyć jakie daje napięcie

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 26 lis 2014, 22:39

no wlasnie jak kolega powyzej ;-) Jak potrafisz to sprawdź czy nie masz gdzieś bardzo dużego poboru prądu ja tak miałem kiedyś w astrze 2 rzedu 6A! Ale sam doszedlem co to bylo :-)

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 26 lis 2014, 23:22

Zobacz czy sie świece żarowe wyłaczaja bo jak bedą grzać to sie aku nie naładuje.

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

[2.8 b4 AAH] Brak ładowania, brak kontrolek.

Post autor: viper370 » 16 gru 2014, 09:33

Panowie, jechałem dzisiaj po mieście i zauważyłem że wszystko mi przygasa po chwili delikatnie zaczęła mrugać kontrolka akumulatora.
Sprawdziłem czy alternator ładuje, ale okazuje się że nie w dodatku na desce po przekręceniu zapłonu brakuje kontrolek takich jak poziom płynu chłodniczego, migającego akumulatora i wykrzyknika, jedynie się zapala kontrolka oleju i ABS na kilka sekund.
Auto odpala, ale jak się jedzie to delikatnie miga kontrolka akumulatora, czy to może być regulator napięcia czy może mostek prostowniczy?
Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc w diagnozie.

[ Dodano: 2014-12-21, 16:42 ]
Mimo iż nikt mi nie pomógł w problemie, postanowiłem działać sam.
Zostawiam info dla innych, może się przydać.
Problemem była pęknięta szczotka, która pękła przez to że starła się całkowicie miedź z trzonka po którym zbierała prąd.
Alternator Valeo.
Zdjęcia dla podglądu.
Problem rozwiązany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl