
Silnik już prawie cały kompletny, tylko czas. Może w najbliższych tygodniach już się wy turlam na drogę aby poczuć wiatr we włosach, a dopieszczę sobie sezonem zimowym wszystko.
Także jak tylko będzie nadawać się do jazdy to podbije na spota.
W sumie wcześniej tego nie stosowałem, ale założyłem właśnie ze względu na temperaturę w komorze, ciasno tam teraz będzie to żeby się tak nie nagrzewało wszystko dookoła a przede wszystkim kolektor ssący.brabus124 pisze:Bandaż robi robotęaudki pisze:Turbawka w bandażu żeby jej zimno nie było.Ja u siebie też owinąłem kolektor i gorącą część turbo i zdaje to egzamin, nie promieniuje tak ciepło na kolektor ssący
To chyba ja mam za grube ręcearwam pisze:audki, ty mowisz ze tu ciasno jest? Tutaj w tych autach pod maska wozi sie glownie powietrze
Za taka cena grzech było nie wziąć. Po za tym około 400 niutonasów wystarczy. A z babrania to muszę tylko flansze dorobić aby to przymocować. Tylko narazie czasu nie ma:)arwam pisze:Potencjal podobny do k16, moze nieco wiekszy. Nieszkoda ci babrac sie w czyms co ma bardzo podobny potencjal?
To juz chyba wolalbym zwykle gt20v przynajmniej max moment by hyl wiekszy, bo okolice 430-450Nm czyli podobnie jak w k24-7000 ale k24 z s2 nie bedzie tak gory zamulac.