Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V ACE] blos - co potrzebne

Wszystko co związane z LPG
arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 05 lis 2014, 19:52

no i właśnie wróciłem z podwórka....

Zdemontowałem całego blosa, założyłem gumę wiec tylko mam same paliwo bez lpg i cóż...

Auto ma niezłego kopa he he wiadomo dlaczego :mrgreen: i moje spostrzeżenia..
jak go odpaliłem to obroty utrzymywały się w graniach 1200 ale gdy pojeździłem z 5 minut i gry wróciłem to wskoczyły na 1600 (wiadomo auto się rozgrzało )

i po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu cały czas było 1600... pokorciło mnie odłączyć wtyczkę od przepływki ( zdjęcie podglądowe) :


Obrazek




i obroty spadły na 1200 a gdy podłączyłem znów wskoczyły...


nie wiem już co robić

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lis 2014, 20:39

Ta wtyczka steruje składem mieszanki. Obroty spadły bo zmienił się skład mieszanki, choć jak odłączyłeś na rozgrzanym i zmieniły się obroty to oznacza że masz źle wyregulowany przepływomierz albo czujnik temperatury dla ecu jest niesprawny.

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 05 lis 2014, 20:53

a regulacja odbywa się poprzez tą śrubkę obok tego okrągłego na którym się nasadza gumę?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lis 2014, 21:25

arek1986 pisze:a regulacja odbywa się poprzez tą śrubkę obok tego okrągłego na którym się nasadza gumę?
Tak.
Ale zacznij od zmierzenia jak działa czujnik temperatury bo może chodzi gdzie na ssaniu.

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 06 lis 2014, 18:44

aldi pisze:
arek1986 pisze:a regulacja odbywa się poprzez tą śrubkę obok tego okrągłego na którym się nasadza gumę?
Tak.
Ale zacznij od zmierzenia jak działa czujnik temperatury bo może chodzi gdzie na ssaniu.

hhhmmmm a gdzie on jest w Ace ? i jakie napięcie powinno być?



edit:

zmierzyłem napięcie czujnika i tak: gdy auto nie chodziło napięcie wynosiło 2.80, odpaliłem to napięcie i tu właśnie nie wiem jak to określić - tez było 2.80 ale w raz ze wzrostem temp. spadało, raz w ogóle wychodziło poza zakres i tak świrowało .... i zaraz wskoczyło lekko na obroty.... ale wyjąłem tą wtyczkę to obroty się ustabilizowały tzn. były w zakresie 950....ale po minucie równej pracy znowu wskoczyły na 1200 1400. Zgasiłem auto i zaraz odpaliłem to było znów ładnie tzn. 950 z odpięta wtyczką



kolejny edit;

dziś sobie pojeździłem z odpięta wtyczka, ale po jakimś czasie podłączyłem i zauważyłem inne zmiany tzn. obroty oscylowały w granicach 1000 -1100 ale po dłużej jeździe zaczęły spadać od 1000 w dół do 200 nawet... i tez zauważyłem ze jak się doda lekko gazu to dopiero po sekundzie zaczyna reagować silnik... juz mi rece opadają ... <ok>

[ Dodano: 2014-11-08, 20:23 ]
kurcze jadąc dziś autem, nie mówiąc już o tych problemach wyżej sytuacja mnie zmusiła do gwałtownego hamowania, i po chwili redukcji biegu, obroty wskoczyły na 1800... i cały czas tak było dopóki w trakcie jazdy, uruchomiłem ponownie silnik... i wtedy było już stabilnie, co się dzieje, kurde co jest nie tak??

[ Dodano: 2014-11-09, 21:12 ]
znowu zmiany.... otóż czy ta wtyczka na zdjęciu na samym górze poście zaznaczonym na czerwono to czy ona jest od sondy?

Bo jeśli tak, to wziąłem miernik w rękę i zmierzyłem jej napięcie i tak przy obrotach 2500 tys. miernik pokazał 0.74 w tych okolicach a gdy gaz puszczony był to cały czas była ta sama wartość, i po jakimś czasie spadły do zera.... ale wtedy obroty ładnie cały czas były równe na pb 950 i w końcu oto mi chodziło :mrgreen:


czy to oznacza ze sonda walnięta?

przypomnę że jeździłem bez blosa, na samej oryg. gumie :)

ale na wieczór założyłem blosa znowu i ta sama sytuacja, obroty na lpg 1600 po odłączeniu tej wyżej wymienionej wtyczki bez żadnych zmian.......... czy nie sprawna sonda aż tak pierdzieli to wszystko??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 lis 2014, 21:46

Dobrze że się przypomniałeś na PW bo raz że zapomniałem wtedy odpisać.
Dwa przy dopisywaniu kolejnych rzeczy do swojego postu nie idzie żadne powiadomienie co opisywałem w tym temacie: klik (mam nawet w podpisie ten link)

Raz że pewnie źle mierzyłeś czujnik temperatury. Bo trzeba zdjąć z niego wtyczkę i zmierzyć opór na odłączonym czujniku.

Dwa źle mierzyłeś odczyty z nastawnika bo mierzy się na nim natężenie. A żeby zmierzyć natężenie to trzeba miernik ustawiony na pomiar amperów podłączyć szeregowo (czyli przeciąć jeden z kabli).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl