aldi pisze:arek1986 pisze:a regulacja odbywa się poprzez tą śrubkę obok tego okrągłego na którym się nasadza gumę?
Tak.
Ale zacznij od zmierzenia jak działa czujnik temperatury bo może chodzi gdzie na ssaniu.
hhhmmmm a gdzie on jest w Ace ? i jakie napięcie powinno być?
edit:
zmierzyłem napięcie czujnika i tak: gdy auto nie chodziło napięcie wynosiło 2.80, odpaliłem to napięcie i tu właśnie nie wiem jak to określić - tez było 2.80 ale w raz ze wzrostem temp. spadało, raz w ogóle wychodziło poza zakres i tak świrowało .... i zaraz wskoczyło lekko na obroty.... ale wyjąłem tą wtyczkę to obroty się ustabilizowały tzn. były w zakresie 950....ale po minucie równej pracy znowu wskoczyły na 1200 1400. Zgasiłem auto i zaraz odpaliłem to było znów ładnie tzn. 950 z odpięta wtyczką
kolejny edit;
dziś sobie pojeździłem z odpięta wtyczka, ale po jakimś czasie podłączyłem i zauważyłem inne zmiany tzn. obroty oscylowały w granicach 1000 -1100 ale po dłużej jeździe zaczęły spadać od 1000 w dół do 200 nawet... i tez zauważyłem ze jak się doda lekko gazu to dopiero po sekundzie zaczyna reagować silnik... juz mi rece opadają ... <ok>
[ Dodano: 2014-11-08, 20:23 ]
kurcze jadąc dziś autem, nie mówiąc już o tych problemach wyżej sytuacja mnie zmusiła do gwałtownego hamowania, i po chwili redukcji biegu, obroty wskoczyły na 1800... i cały czas tak było dopóki w trakcie jazdy, uruchomiłem ponownie silnik... i wtedy było już stabilnie, co się dzieje, kurde co jest nie tak??
[ Dodano: 2014-11-09, 21:12 ]
znowu zmiany.... otóż czy ta wtyczka na zdjęciu na samym górze poście zaznaczonym na czerwono to czy ona jest od sondy?
Bo jeśli tak, to wziąłem miernik w rękę i zmierzyłem jej napięcie i tak przy obrotach 2500 tys. miernik pokazał 0.74 w tych okolicach a gdy gaz puszczony był to cały czas była ta sama wartość, i po jakimś czasie spadły do zera.... ale wtedy obroty ładnie cały czas były równe na pb 950 i w końcu oto mi chodziło :mrgreen:
czy to oznacza ze sonda walnięta?
przypomnę że jeździłem bez blosa, na samej oryg. gumie
ale na wieczór założyłem blosa znowu i ta sama sytuacja, obroty na lpg 1600 po odłączeniu tej wyżej wymienionej wtyczki bez żadnych zmian.......... czy nie sprawna sonda aż tak pierdzieli to wszystko??