[B4 ABK] Problem z odpalaniem.
Kompresji nie sprawdzałem,ale mocy mu nie brakuje.Na benzynie i na gazie but i rwie do przodu jak wariat gdyby jeszcze tak pięknie chodził na benzynie jak na gazie...kable sprawdzę.Ale wcześniej,zanim wymieniłem pompę paliwa,bo się zatarła(poprzedni właściciel jeździł na rezerwie),a ja raz dopuściłem,żeby bak był pusty i siadła...to odpalał na dotyk,po wymianie pompy zaczęły się problemy z odpalaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Opisywałem na poprzedniej stronie:
Co do sprawdzenia jak nie masz manometru oraz odpowiednich przejściówek żeby go podłączyć. To możesz odkręcić przewód powrotny benzyny (na do którego nie jest podłączony wtryskiwacz rozruchowy). Odkręcony przewód wkładasz do pustej butelki i włączasz zapłon a nawet odpalasz samochód i patrzysz czy leci benzyna powrotem. Możesz też kilka razy raptownie dodać gazu patrząc czy paliwo nie przestanie lecieć z przewodu. Ale najważniejsze to sprawdzić przed odpaleniem czy coś będzie leciało.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jaro88, ale to sam raczej i tak nie sprawdzisz, no chyba że masz manometr ale zawsze można się do jakiegoś warsztatu udać co maja taki sprzęt.
Myślę że za taka usługa nie wiele powinna kosztować a będziesz miał pewność.
A pod blokiem to nie takie rzeczy się robi ja widziałem ostatnio jak gość uszczelkę pod głowicą zmieniał
Myślę że za taka usługa nie wiele powinna kosztować a będziesz miał pewność.
A pod blokiem to nie takie rzeczy się robi ja widziałem ostatnio jak gość uszczelkę pod głowicą zmieniał