Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Problem z odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jaro88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:49
Lokalizacja: Opole

Post autor: jaro88 » 14 lis 2014, 11:03

Kompresji nie sprawdzałem,ale mocy mu nie brakuje.Na benzynie i na gazie but i rwie do przodu jak wariat ;-) :-D gdyby jeszcze tak pięknie chodził na benzynie jak na gazie...kable sprawdzę.Ale wcześniej,zanim wymieniłem pompę paliwa,bo się zatarła(poprzedni właściciel jeździł na rezerwie),a ja raz dopuściłem,żeby bak był pusty :-/ :-? i siadła...to odpalał na dotyk,po wymianie pompy zaczęły się problemy z odpalaniem.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lis 2014, 16:20

jaro88 pisze:po wymianie pompy zaczęły się problemy z odpalaniem.
a pompa odpowiednia :?: może zbyt słabe ciśnienie wytwarza i dlatego tak się dzieje, jak możesz to sprawdź ciśnienia paliwa.

jaro88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:49
Lokalizacja: Opole

Post autor: jaro88 » 14 lis 2014, 18:39

Mechanik montował pompę,mówił,że założył taką jaka ma być...a jak mogę sprawdzić ciśnienie paliwa :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lis 2014, 18:46

Opisywałem na poprzedniej stronie:
Co do sprawdzenia jak nie masz manometru oraz odpowiednich przejściówek żeby go podłączyć. To możesz odkręcić przewód powrotny benzyny (na do którego nie jest podłączony wtryskiwacz rozruchowy). Odkręcony przewód wkładasz do pustej butelki i włączasz zapłon a nawet odpalasz samochód i patrzysz czy leci benzyna powrotem. Możesz też kilka razy raptownie dodać gazu patrząc czy paliwo nie przestanie lecieć z przewodu. Ale najważniejsze to sprawdzić przed odpaleniem czy coś będzie leciało.

jaro88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:49
Lokalizacja: Opole

Post autor: jaro88 » 14 lis 2014, 19:41

Nie wiem,czy dam sam radę to sprawdzić,bo nie mamgarażu,a pod blokiem to nie bardzo... :-(

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lis 2014, 19:44

jaro88, ale to sam raczej i tak nie sprawdzisz, no chyba że masz manometr ale zawsze można się do jakiegoś warsztatu udać co maja taki sprzęt.
Myślę że za taka usługa nie wiele powinna kosztować a będziesz miał pewność.
A pod blokiem to nie takie rzeczy się robi ja widziałem ostatnio jak gość uszczelkę pod głowicą zmieniał :-P

jaro88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lis 2014, 12:49
Lokalizacja: Opole

Post autor: jaro88 » 25 lis 2014, 10:29

Dzięki za podpowiedzi.Napiszę,jak się z tym uporam,bo na razie chajsu brak :-( A w dodatku zaraz po odpaleniu czuć benzyną w środku...Może jest ktoś z Opola,lub okolic,kto się na tym zna i zerknąłby pod maseczkę mojej Niuni? :mrgreen: :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl