Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3E NG] problem temperatura

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
takiefajneautko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 paź 2014, 15:00

[80 b4 2.3E NG] problem temperatura

Post autor: takiefajneautko » 10 lis 2014, 11:40

Witam. W moim audi temperatura zagrzewa się do 103-105 stopni. W trasie czasem spada poniżej 100. Co może być usterka?

Przypuszczam za puźne otwieranie termostatu. Ale nie wiem.
Liczę na szybką odpowiedz.

Pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lis 2014, 13:25

Takie mogę być przyczyny.

1. Czujnik temperatury dla zegarów albo wskaźnik temperatury oszukują.

2. Wiatrak chłodnicy się włącza? Może pierwszy bieg nie działa i dopiero drugi się załącza.

3. Jak jedziesz wolno to i do tego mając chłodnicę z boku temperatura skoczy. Nawet możesz wyjąć termostat, zaślepić mały obieg to i tak bo jakimś czasie przy powolnej jeździe temperatura się podniesie.

4. W nowszych samochodach aby ludzie nie siali zamętu jak ty wskaźnik na liczniku pokazuje zawsze 90°C przy rzeczywistej temperaturze płynu 80-110°C.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 12 lis 2014, 11:07

Może najprosciej-ilosc płynu się zgadza? 😁

marcinsobi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
Lokalizacja: Police ,SE

Post autor: marcinsobi » 14 lis 2014, 11:01

u mnie był zapowietrzony układ + wymieniłem termostat i jest ok teraz
a tez temp. była powyżej 100 na postoju a w czasie jazdy spadała do min. na zegarach

Szczypior14
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Szczypior14 » 16 lis 2014, 13:41

aldi pisze:Takie mogę być przyczyny.

1. Czujnik temperatury dla zegarów albo wskaźnik temperatury oszukują.

2. Wiatrak chłodnicy się włącza? Może pierwszy bieg nie działa i dopiero drugi się załącza.

3. Jak jedziesz wolno to i do tego mając chłodnicę z boku temperatura skoczy. Nawet możesz wyjąć termostat, zaślepić mały obieg to i tak bo jakimś czasie przy powolnej jeździe temperatura się podniesie.

4. W nowszych samochodach aby ludzie nie siali zamętu jak ty wskaźnik na liczniku pokazuje zawsze 90°C przy rzeczywistej temperaturze płynu 80-110°C.
W 2.3 NG jest tylko jeden bieg wentylatora chyba że jest klima.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl