Witam. W moim audi temperatura zagrzewa się do 103-105 stopni. W trasie czasem spada poniżej 100. Co może być usterka?
Przypuszczam za puźne otwieranie termostatu. Ale nie wiem.
Liczę na szybką odpowiedz.
Pozdrawiam
[80 b4 2.3E NG] problem temperatura
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 paź 2014, 15:00
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Takie mogę być przyczyny.
1. Czujnik temperatury dla zegarów albo wskaźnik temperatury oszukują.
2. Wiatrak chłodnicy się włącza? Może pierwszy bieg nie działa i dopiero drugi się załącza.
3. Jak jedziesz wolno to i do tego mając chłodnicę z boku temperatura skoczy. Nawet możesz wyjąć termostat, zaślepić mały obieg to i tak bo jakimś czasie przy powolnej jeździe temperatura się podniesie.
4. W nowszych samochodach aby ludzie nie siali zamętu jak ty wskaźnik na liczniku pokazuje zawsze 90°C przy rzeczywistej temperaturze płynu 80-110°C.
1. Czujnik temperatury dla zegarów albo wskaźnik temperatury oszukują.
2. Wiatrak chłodnicy się włącza? Może pierwszy bieg nie działa i dopiero drugi się załącza.
3. Jak jedziesz wolno to i do tego mając chłodnicę z boku temperatura skoczy. Nawet możesz wyjąć termostat, zaślepić mały obieg to i tak bo jakimś czasie przy powolnej jeździe temperatura się podniesie.
4. W nowszych samochodach aby ludzie nie siali zamętu jak ty wskaźnik na liczniku pokazuje zawsze 90°C przy rzeczywistej temperaturze płynu 80-110°C.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
W 2.3 NG jest tylko jeden bieg wentylatora chyba że jest klima.aldi pisze:Takie mogę być przyczyny.
1. Czujnik temperatury dla zegarów albo wskaźnik temperatury oszukują.
2. Wiatrak chłodnicy się włącza? Może pierwszy bieg nie działa i dopiero drugi się załącza.
3. Jak jedziesz wolno to i do tego mając chłodnicę z boku temperatura skoczy. Nawet możesz wyjąć termostat, zaślepić mały obieg to i tak bo jakimś czasie przy powolnej jeździe temperatura się podniesie.
4. W nowszych samochodach aby ludzie nie siali zamętu jak ty wskaźnik na liczniku pokazuje zawsze 90°C przy rzeczywistej temperaturze płynu 80-110°C.