arwam pisze:Brabus. Dawaj turbo smialo,Dave zrobil hybryde na bazie z jeszcze wiekszym kompresorem, i sobie chwali,
to porównaj wykres z mojej hybrydy na 3jce, a z hybrydy Dave na 4ce, nie powiedziałbym, że aż tak Dave jest zadowolony.. poza tym radzę poczekać na hamownie z tej turbiny, coś czego ty nigdy nie zrobiłeś...
arwam pisze:W t15 masz mala czesc wydechowa, ona wczesnie wstaje, i ma mala bezwladnosc ale cisnienie w wydechu szybko rosnie, dlatego na t15 moment obrotowy spada znacznie szybciej niz na t2.
czego nie potwierdzają niestety wykresy z hamowni, ale Twoje teorie popiera dym i moment na 4000 obrotów.... dla Ciebie najlepsze Turbo to takie, które całą energię silnika wypuszcza w wydech w imię pozbycia się "przytykania wydechu", co jest totalną głupotą...
arwam pisze:ja majac hybryde na bazie t2 pokusilbym sie o probe roztoczenia szczeliny spalinowej
swoimi narzędziami podwórkowymi???
arwam pisze:(trzeba to robic umiejetnie i wiedziec co sie robi,
widzisz brabus, trzeba sobie turbinkę powoli powoli kozikiem rozdłubać :mrgreen: Nie ma co, ja się zapisuje do arwama na kurs rękodzieła kozikiem :mrgreen:
arwam pisze:Minus to nieco dluzszy czas rozpedzania wirnika, ( okolo 10-20%) co do poczatku pompowania moze tez sie nieco przesunac aczkolwiek czesto jest to niemal niesauwazalne, o ile nie przesadzimy.
:mrgreen: a może lepiej od razu T3...., z kompresorem od T15 i wydechem 40mm.... a co tam... wtedy to dopiero Brabus będziesz jeździł... :mrgreen:
Ja bym Ci Brabus nie radził słuchać Pana, co nie potrafi obudzić Turba na sinliku 2.5 - wstyd!!!.
Nie na darmo 10 stron wałkowane było, nie na darmo masz dobre wzorce od mądrych ludzi co sobie składają hybrydy k03/k04 i robią po 200ps i konkretny NM w zakresie użytkowych obrotów, żebyś nagle teraz wrócił do "średniowiecza" -> bo dizel musi dymić i turbo musi być duże.... Poza tym... ty chyba już duże Turbo na aucie miałeś i wiesz z czym to się je, także możesz na dzień dobry Panu specowi podziękować za rady...
a ty sobie arwam poczytaj ten wątek, bo ty lubisz czytać.. i coś się naucz w końcu... bo koledze Mechatronik z vwgolf też poleciłeś Turbo wraz ze swoimi teoriami, i chłopak Ciebie posłuchał, a na koniec dzięki bogu przejrzał na oczy i Ciebie przeklął z tym Twoim T2 i wszystkim co masz do powiedzenia
arwam pisze:am przy tak krotkich skrzynkach tez polecalbym cos z nieco wieksza bezwladnoscia, nie chodzi o to zeby turbo zaczynalo pompowac przy 3000 czy 4000rpm
tylko chodzi o to, żeby zaczynąło pompować od 5000.... <ok>
arwam pisze:ja zaczynam sie rozgladac za turbo t3 silnikow vw 2.4td r6, wlasnie pod hybryde
gdybyś miał chociaż resztki rozumu, to wiedziałbyś, że T3 z golfa 2 to takie samo T3 jak i każde inne T3, a zbudowanie hybrydy na tym Turbie to koszt 200 zł i choć raz w życiu miałbyś coś nowego, a nie stare zaolejone ulepy... pomyśl choć raz.. to nie boli...