[80 B3 1.8S JN] Brak iskry
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy cewce nie mam żadnej kostki i wygląda ona podobnie jak ta:
cewka
Do mojej dochodzą 3 kable, te które oznaczyłem na tym zdjęciu
moja cewka
cewka
Do mojej dochodzą 3 kable, te które oznaczyłem na tym zdjęciu
moja cewka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No to napięcie była na tych kablach i jak kręciłem to (sprawdzałem miernikiem) napięcie się zmieniało.
Dziś sprawdziłem tą wtyczkę przy aparacie zapłonowym.
Na dwóch zewnętrznych pinach napięcie jest (ok. 10.6V), natomiast gdy połączyłem środkowy pin drutem (miedzianym) do masy (dotykając i odłączając) to niestety między kablem WN i blokiem silnika nie przeskoczyła żadna iskra.
Czyli pewnie czujnik Halla albo ten moduł zapłonowy.
Dziś sprawdziłem tą wtyczkę przy aparacie zapłonowym.
Na dwóch zewnętrznych pinach napięcie jest (ok. 10.6V), natomiast gdy połączyłem środkowy pin drutem (miedzianym) do masy (dotykając i odłączając) to niestety między kablem WN i blokiem silnika nie przeskoczyła żadna iskra.
Czyli pewnie czujnik Halla albo ten moduł zapłonowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak wiem, już się do niego dokopałem, przy nogach od kierowcy w kabinie.
Muszę tylko gdzieś znaleźć taki moduł...
Moduł
[ Dodano: 2013-12-07, 16:03 ]
Pomierzyłem jeszcze dzisiaj przejścia z modułu zapłony do halla i wygląda, że wszystko ok.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Przy załączonym zapłonie, przy kablach podłączonych do cewki, na jej śrubach nie ma napięcia... jest to prawidłowe?
No i pytanie... od czego zaczęlibyście wymianę podzespołów?
Cewka, hall czy moduł?
[ Dodano: 2013-12-16, 22:35 ]
Auto wróciło od mechanika i okazało się, że walnięty był zarówno moduł zapłonu jak i generator halla.
Niestety teraz auto w ogóle nie chce chodzić na benzynie, ale to już nie ten temat.
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Muszę tylko gdzieś znaleźć taki moduł...
Moduł
[ Dodano: 2013-12-07, 16:03 ]
Pomierzyłem jeszcze dzisiaj przejścia z modułu zapłony do halla i wygląda, że wszystko ok.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Przy załączonym zapłonie, przy kablach podłączonych do cewki, na jej śrubach nie ma napięcia... jest to prawidłowe?
No i pytanie... od czego zaczęlibyście wymianę podzespołów?
Cewka, hall czy moduł?
[ Dodano: 2013-12-16, 22:35 ]
Auto wróciło od mechanika i okazało się, że walnięty był zarówno moduł zapłonu jak i generator halla.
Niestety teraz auto w ogóle nie chce chodzić na benzynie, ale to już nie ten temat.
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
[B3 1.8 PM] Brak iskry
Witajcie Klubowicze
Mam audi od prawie dwóch miesięcy a już mam z nią problemy
Przedstawiając moją sytuacje.
Silnik 1.8 PM 90KM z 88roku.
Odpaliłem audiczkę zajechałem do wujka, audi stało około 30minut i od tej pory już nie udało mi się jej odpalić.
Pierwsze co przyszło mi na myśl to stary pasek rozrządu który mógł przeskoczyć. I fakt faktem zapłon nie był na znakach ustawiony. Wymieniłem pasek ustawiłem wszystko na znaki na kołach pasowych oraz na znak paluch ze znakiem na aparacie zapłonowym.
Iskry nie ma i audi nie odpala.
Następnie do wymiany poszła kopułka, paluch, przewody zapłonowe, (używany) moduł zapłonowy oraz cewkę zapłonową (też używana) i w dalszym ciągu nie odpalił. Wymieniłem kostkę stacyjki bo jak sie okazało pęknięta była.
Obejrzałem kilka filmików na youtube ze sprawdzeniem czujnika halla i wychodzi na to, że jest dobry. I już nie mam pojęcia co dalej robić. Wymieniłem tu chyba wszystko co próbowałem z nią zrobić. Ale jednak problem nie ustępuję. Problem czyli brak iskry na świecach.
Nie mam pojęcia do moge dalej zrobić żeby ta iskra się w końcu pokazała.
Proszę o pomoc.
Mam audi od prawie dwóch miesięcy a już mam z nią problemy
Przedstawiając moją sytuacje.
Silnik 1.8 PM 90KM z 88roku.
Odpaliłem audiczkę zajechałem do wujka, audi stało około 30minut i od tej pory już nie udało mi się jej odpalić.
Pierwsze co przyszło mi na myśl to stary pasek rozrządu który mógł przeskoczyć. I fakt faktem zapłon nie był na znakach ustawiony. Wymieniłem pasek ustawiłem wszystko na znaki na kołach pasowych oraz na znak paluch ze znakiem na aparacie zapłonowym.
Iskry nie ma i audi nie odpala.
Następnie do wymiany poszła kopułka, paluch, przewody zapłonowe, (używany) moduł zapłonowy oraz cewkę zapłonową (też używana) i w dalszym ciągu nie odpalił. Wymieniłem kostkę stacyjki bo jak sie okazało pęknięta była.
Obejrzałem kilka filmików na youtube ze sprawdzeniem czujnika halla i wychodzi na to, że jest dobry. I już nie mam pojęcia co dalej robić. Wymieniłem tu chyba wszystko co próbowałem z nią zrobić. Ale jednak problem nie ustępuję. Problem czyli brak iskry na świecach.
Nie mam pojęcia do moge dalej zrobić żeby ta iskra się w końcu pokazała.
Proszę o pomoc.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Ja mam z gazem to chyba dlatego idą 4.
Dziś postanowiłem zacząć od początku.
Sprawdzałem trzy cewki i dwa moduły zapłonowe.
Prąd do cewki dochodzi o mocy 11.5V
I z żadnej cewki iskra nie wychodzi. (sposób w jaki sprawdzałem to założenie przewodu na cewkę i podłączenie świecy [dwóch na zmiane] oraz sprawdzenie na przewodzie bez świecy)
Iskry nie ma żadnej.
Co może być przyczyną? Czy 3 cewki i 2 moduły są złe?
Dziś postanowiłem zacząć od początku.
Sprawdzałem trzy cewki i dwa moduły zapłonowe.
Prąd do cewki dochodzi o mocy 11.5V
I z żadnej cewki iskra nie wychodzi. (sposób w jaki sprawdzałem to założenie przewodu na cewkę i podłączenie świecy [dwóch na zmiane] oraz sprawdzenie na przewodzie bez świecy)
Iskry nie ma żadnej.
Co może być przyczyną? Czy 3 cewki i 2 moduły są złe?