Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Prośba o analizę logów. Auto zupełnie nie ma kop

ODPOWIEDZ
kubaja11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2008, 17:58

[B4 1.9 1Z] Prośba o analizę logów. Auto zupełnie nie ma kop

Post autor: kubaja11 » 25 lis 2014, 12:07

Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z 1995 rok (Avant)

Witam serdecznie, mam mały problem z samochodem.. Auto wogóle nie ma kopa. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne oraz statyczne. Z tego co widzę to turbina nie ładuje odpowiedniej wartości, ale zwracam się jeszcze do Was o ocenę tych logów.

Auto również ma czasem mały problem z rozruchem przy mniejszych temperaturach atmosferycznych.


Log 011 dynam
Log 008 dynam
Log 003 dynam

Log 000 stat
Log 004 stat
Log 003 stat


Myślę że te logi wystarczą, jeśli coś by jeszcze trzeba było zrobić do kompletnej diagnozy to piszcie śmiało a postaram się zrobić to jak najszybciej. Komputer nie wykazał żadnych błędów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lis 2014, 12:50

Jesli statyczny 000 ,był robiony w blokach pomiarowych ,i komp daje radę poprawić go tylko do 27 jednostek ,to kąt wtrysku porażka :roll: podejrzewam że po przełaczeniu w nastaway podstawowe ,bo tak należy go sprawdzić ,poleciał by na same zera .Doładowanie porażka ,z ledwą bidą 0,4 bara ,czyli połowa tego co powinno być, a co się z tym wiąże wskazanie z przepływki też mocno zaniżone ,a w związku z tym , dawka paliwa mocno obcięta ,co widać w bloku 008 ....auto z takimi parametrami ,totalny muł ...także w pierwszej kolejnosci kąt wtrysku do poprawki ....reszta parametrów powinna się po tej regulacji poprawić ,choć nie koniecznie ,bo aż tak niskie doładowanie ma prawdopodobnie inne przyczyny ...Proste rzeczy :mrgreen: ,wszystko to można szybko ogranąć w niespełna godzinę i zacznie normalnie smigać ;-)

kubaja11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2008, 17:58

Post autor: kubaja11 » 25 lis 2014, 14:49

w 1Z kąt wtrysku powinien wskazywać wartość 49-51 jednostek, dobrze mówie ? A i zapomniałem dodać że Avancik jest na przepływcę Pierburga.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 25 lis 2014, 15:34

Tak mniej więcej jak bd miał 55 to tez nie ma tragedii ;-) jakby nie był pierburg to byś logów nie dał ;-)

kubaja11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2008, 17:58

Post autor: kubaja11 » 25 lis 2014, 20:42

Co do turbiny to dodam jeszcze że ta seryjna z Garretta padła i została zamontowana turbina z silnika również 1Z ale z tego na przepływce Boscha i turbina jest firmy Air Research.. Ma to jakąś istotność ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lis 2014, 23:29

kubaja11 pisze:Co do turbiny to dodam jeszcze że ta seryjna z Garretta padła i została zamontowana turbina z silnika również 1Z ale z tego na przepływce Boscha i turbina jest firmy Air Research.. Ma to jakąś istotność ?
Przecież w "boschu " siedzi t2 ,również garreta :roll: a nazwa którą podałeś , to najprawdopodobniej jakaś firma regenerująca turbiny ;-) Różnica taka że t2 trochę puzniej wstaje ,choć w tym przypadku można powiedzieć ze leży cały czas i nie wstaje wcale :-P ...być moze ktoś kto ją montował ,rozregulował cięgło gruszki i klapa upustowa otwiera się zbyt wczesnie ,albo cały czas jest lekko uchylona

kubaja11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2008, 17:58

Post autor: kubaja11 » 27 lut 2015, 16:44

Witajcie ponownie, poszukuje zaworku N75.. według etki w moim roczniku był zaworek o numerach 028906283, na allegro są nowe lecz w numerze seryjnym mają końcówkę A, nie chce w ciemno wydawać 120zł jeśli się okaże jednak że zaworek nie spełnia prawidłowej funkcji..

Mile widziane doradztwo od użytkownika Munior, czytałem kilka tematów w których pomogłeś nie jednemu właścicielowi zetorka :) wielki szacun

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2015, 18:29

kubaja11 pisze: poszukuje zaworku N75.. według etki w moim roczniku był zaworek o numerach 028906283, na allegro są nowe lecz w numerze seryjnym mają końcówkę A
Wszystkie sprzedawane n75 ,które wyglądają jak twój i mają wejście pod prostokątną wtyczkę ,muszą pasować ... a etką się nie sugeruj ,bo pełno w niej błedów i pomyłek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 lut 2015, 19:40

kubaja11 pisze:Witajcie ponownie, poszukuje zaworku N75
Pierwsze z brzegu jakie były

N75 #1#

N75 #2#

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl