Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z 1995 rok (Avant)
Witam serdecznie, mam mały problem z samochodem.. Auto wogóle nie ma kopa. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne oraz statyczne. Z tego co widzę to turbina nie ładuje odpowiedniej wartości, ale zwracam się jeszcze do Was o ocenę tych logów.
Auto również ma czasem mały problem z rozruchem przy mniejszych temperaturach atmosferycznych.
Log 011 dynam
Log 008 dynam
Log 003 dynam
Log 000 stat
Log 004 stat
Log 003 stat
Myślę że te logi wystarczą, jeśli coś by jeszcze trzeba było zrobić do kompletnej diagnozy to piszcie śmiało a postaram się zrobić to jak najszybciej. Komputer nie wykazał żadnych błędów.
[B4 1.9 1Z] Prośba o analizę logów. Auto zupełnie nie ma kop
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jesli statyczny 000 ,był robiony w blokach pomiarowych ,i komp daje radę poprawić go tylko do 27 jednostek ,to kąt wtrysku porażka :roll: podejrzewam że po przełaczeniu w nastaway podstawowe ,bo tak należy go sprawdzić ,poleciał by na same zera .Doładowanie porażka ,z ledwą bidą 0,4 bara ,czyli połowa tego co powinno być, a co się z tym wiąże wskazanie z przepływki też mocno zaniżone ,a w związku z tym , dawka paliwa mocno obcięta ,co widać w bloku 008 ....auto z takimi parametrami ,totalny muł ...także w pierwszej kolejnosci kąt wtrysku do poprawki ....reszta parametrów powinna się po tej regulacji poprawić ,choć nie koniecznie ,bo aż tak niskie doładowanie ma prawdopodobnie inne przyczyny ...Proste rzeczy :mrgreen: ,wszystko to można szybko ogranąć w niespełna godzinę i zacznie normalnie smigać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przecież w "boschu " siedzi t2 ,również garreta :roll: a nazwa którą podałeś , to najprawdopodobniej jakaś firma regenerująca turbiny Różnica taka że t2 trochę puzniej wstaje ,choć w tym przypadku można powiedzieć ze leży cały czas i nie wstaje wcale ...być moze ktoś kto ją montował ,rozregulował cięgło gruszki i klapa upustowa otwiera się zbyt wczesnie ,albo cały czas jest lekko uchylonakubaja11 pisze:Co do turbiny to dodam jeszcze że ta seryjna z Garretta padła i została zamontowana turbina z silnika również 1Z ale z tego na przepływce Boscha i turbina jest firmy Air Research.. Ma to jakąś istotność ?
Witajcie ponownie, poszukuje zaworku N75.. według etki w moim roczniku był zaworek o numerach 028906283, na allegro są nowe lecz w numerze seryjnym mają końcówkę A, nie chce w ciemno wydawać 120zł jeśli się okaże jednak że zaworek nie spełnia prawidłowej funkcji..
Mile widziane doradztwo od użytkownika Munior, czytałem kilka tematów w których pomogłeś nie jednemu właścicielowi zetorka wielki szacun
Mile widziane doradztwo od użytkownika Munior, czytałem kilka tematów w których pomogłeś nie jednemu właścicielowi zetorka wielki szacun
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wszystkie sprzedawane n75 ,które wyglądają jak twój i mają wejście pod prostokątną wtyczkę ,muszą pasować ... a etką się nie sugeruj ,bo pełno w niej błedów i pomyłekkubaja11 pisze: poszukuje zaworku N75.. według etki w moim roczniku był zaworek o numerach 028906283, na allegro są nowe lecz w numerze seryjnym mają końcówkę A
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko