[audi 80 b3 1.6 TD] trudności z odpaleniem odpala i gaśnie
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Bez przesady. Jak by musiał być zajechany by bez grzania po dłuższym kręceniu nie odpalić. Sprawdź paliwo jak kolega wyżej radzi.
[ Dodano: 2014-11-27, 07:07 ]
Aha poczytaj jeszcze o luzie na tulejach w pompie gdyż kiedyś czytałem że jak jest na nich luz to silnik nie palił. To chyba miało związek z zapowietrzaniem.
[ Dodano: 2014-11-27, 07:07 ]
Aha poczytaj jeszcze o luzie na tulejach w pompie gdyż kiedyś czytałem że jak jest na nich luz to silnik nie palił. To chyba miało związek z zapowietrzaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po takich zabawach pełno powietrza w układzie wiec na pewno sam nie odpali ...przepompowanie pompką ręczną tzw.gruszką ,pozwala na szybkie odpalenie przy takich przygodach z zapowietrzeniem ,czy wymianą filtra ...przy okazji jej używania ,można szybko znależć nieszczelności .Bez pomocy gruszki, można sobie kręcić i kręcić ...zwykle do rozładowania aku Swiece żarowe w tym silniku też są ważne ,bo to posredni wtrysk ..ale nawet gdyby się wszystkie nagle spaliły ,to przy długim kręceniu powinien jednak odpalić ...ale z powietrzem w pompie nie odpali nigdyandbus pisze: wyciagnolem filtr paliwa byl zapchany wiec na krutko podlaczylem maly filtr chce odpalic i znowu to samo moge krecic a tu nic co moze byc powodem takiego zachowania pomocy :cry: