[B4 1Z] Głośna praca silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 paź 2014, 20:26
- Lokalizacja: Warszawa
[B4 1Z] Głośna praca silnika?
Witam, mam nietypowy problem. Jadąc szybciej, niż 90km/h Audi zaczyna głośniej pracować, powyżej 100 km/h wszystko wraca do normy. Zastanawiałem się, czy może być to wina skrzyni. Może ktoś z was miał już taki problem?
Dzięki za odp :!:
Dzięki za odp :!:
Ostatnio zmieniony 29 lis 2014, 15:23 przez Czerwoniutka18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ślizgającego się sprzęgła ,o ile dobrze zinterpretowałem twój lakoniczny opis Zrób prosty test <ok> Jak jedziesz na piątym biegu ,najlepiej lekko pod górkę ,dodaj gwałtownie gazu ,jak obroty silnika wzrosną ,a szybkość pozostanie bez zmian ,to nic innego jak ślizgająca się tarcza sprzęgła 8-)Czerwoniutka18 pisze:Witam, mam nietypowy problem. Nie wiem, czego może to dotyczyć. Do 89km/h silnik pracuje normalnie, a w granicy 90-100 chodzi głośno, a nawet wyje. Ponad stówę jest już OK. Czego może to być wina?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Podepnę sie.
W granicach 0-1800 obrotów fajnie cichutko chodzi, wejdzie na 1900-2000 to już o wiele głośniej.
A powyżej 2000 ładnie znów cichutko pracuje silniczek.
Cały czas tak, niezależnie czy zimny czy ciepły.
Obroty nie faluj, auto nie szarpie, tylko w granicy takich obr glosniej chodzi.
Wydech caly, nie zgnily, mozliwe, by kat ograniczal ?
W granicach 0-1800 obrotów fajnie cichutko chodzi, wejdzie na 1900-2000 to już o wiele głośniej.
A powyżej 2000 ładnie znów cichutko pracuje silniczek.
Cały czas tak, niezależnie czy zimny czy ciepły.
Obroty nie faluj, auto nie szarpie, tylko w granicy takich obr glosniej chodzi.
Wydech caly, nie zgnily, mozliwe, by kat ograniczal ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo to tzw.newralgiczny zakres obrotów ,gdzie nasz silnik jest najbardziej obciążony w tym zakresie ...nietórym "buczy" ,innym ''głosniej chodzi" ,ale przyczyna zawsze ta sama i nikt nic na to nie poradzi ... nasze poczciwe 1z nigdy nie będą miały kultury pracy jak współczesne silniki diesla i trzeba się do tego przyzwyczaić ...ja mimo takich "wad ",i tak bym się nie zamienił ,na żaden wspólczesny super cichy i wypasiony silnik diesla na popowtryskach czy inny common rail ...stary poczciwy zetor i tak bije je na łeb trwałością ,bezawaryjnoscią i prostotą konstrukcji ...a że sobie "pobuczy " czy poklekocze głośniej w jakimś tam zakresie obrotów ...no cóż ,trzeba udać że się nie słyszymisiekb4 pisze:wejdzie na 1900-2000 to już o wiele głośniej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce