[b3] Planowanie głowicy, gdzie to w lublinie zrobić ? HELP
[b3] Planowanie głowicy, gdzie to w lublinie zrobić ? HELP
Witam, moje Audi domaga się wymiany uszczelki pod głowicą, bo robi się tzw. smalec pod korkiem wlewu oleju.
Gdzie w Lublinie i okolicach tanio i solidnie robią planowanie głowicy ?
Za pomoc z góry wielkie dzięki
Gdzie w Lublinie i okolicach tanio i solidnie robią planowanie głowicy ?
Za pomoc z góry wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 19:08 przez Radek_kam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz tzw budyn,smalec itp na korku to moze byc takze objaw niedogrzanego auta lub robienie bardzo malych przebiegow no sama jazda do pracy np 5 km.Sprawdz dobrze zanim zdejmiesz glowice bo to nie wymiana klockow ze zrobisz tanio i w ciagu pol godziny.Zerknij czy dymi na bialo,czy ubywa Ci plynu z ukladu chklodzacego,podjedz do warsztatu i zrob test na zawartosc co2 w ukladzie chlodzenia.
No sytuacja, wygląda tak,
1. Fakt nie robię dużych przebiegów, bo często to podjechanie pare km do znajomych ew 20km do szkoły.
2. samochód mi nie dymi .
3. Ubywa mi płyn chłodniczy, ale zauważyłem, że tylko jak jest mocno rozgrzany to czasem przewodem mi troche uciekło ok 300-400 ml. na 1000 km może z 0,5 litra
4 nie jestem w 100% pewien, czy potrzebuje, tej wymiany uszczelki
1. Fakt nie robię dużych przebiegów, bo często to podjechanie pare km do znajomych ew 20km do szkoły.
2. samochód mi nie dymi .
3. Ubywa mi płyn chłodniczy, ale zauważyłem, że tylko jak jest mocno rozgrzany to czasem przewodem mi troche uciekło ok 300-400 ml. na 1000 km może z 0,5 litra
4 nie jestem w 100% pewien, czy potrzebuje, tej wymiany uszczelki
Radek_kam, budyn pod korkiem czesto sie bierze z uszkodzonego termostatu jak aldi, pisal albo z niedogrzanego auta czyt z b.malych przebiegow.Pojezdzij tak i zobaczysz.Jesli uszczelka pod glowica to stopniowo auto moze coraz bardziej dymic i zapewno to zauwazysz.Moze dymic na bialo.Podjedz do warsztatu wez 5 dych w kieszen i niech Ci zrobia test na zawartowsc spalin w ukladzie chlodzenia.
Plynu ubywa caly czas, czy opada do pewnego poziomu i juz nie ubywa?Radek_kam pisze:No sytuacja, wygląda tak,
3. Ubywa mi płyn chłodniczy, ale zauważyłem, że tylko jak jest mocno rozgrzany to czasem przewodem mi troche uciekło ok 300-400 ml. na 1000 km może z 0,5 litra
Sprawdzales krociec z tylu glowicy? Jesli masz wyciek tam to powinno byc widoczne tylko po dolaniu do pelna.