Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3] Planowanie głowicy, gdzie to w lublinie zrobić ? HELP

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Radek_kam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 paź 2014, 20:49
Lokalizacja: Lublin

[b3] Planowanie głowicy, gdzie to w lublinie zrobić ? HELP

Post autor: Radek_kam » 01 gru 2014, 22:59

Witam, moje Audi domaga się wymiany uszczelki pod głowicą, bo robi się tzw. smalec pod korkiem wlewu oleju.
Gdzie w Lublinie i okolicach tanio i solidnie robią planowanie głowicy ?

Za pomoc z góry wielkie dzięki ;)
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 19:08 przez Radek_kam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 gru 2014, 10:45

A czy napewno wiesz ze to uszczelka?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 gru 2014, 10:46

Radek_kam pisze:bo robi się tzw. smalec pod korkiem wlewu oleju
A termostat masz dobry? Nie ma innych objawów uszkodzonej uszczelki?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 gru 2014, 11:05

Jak masz tzw budyn,smalec itp na korku to moze byc takze objaw niedogrzanego auta lub robienie bardzo malych przebiegow no sama jazda do pracy np 5 km.Sprawdz dobrze zanim zdejmiesz glowice bo to nie wymiana klockow ze zrobisz tanio i w ciagu pol godziny.Zerknij czy dymi na bialo,czy ubywa Ci plynu z ukladu chklodzacego,podjedz do warsztatu i zrob test na zawartosc co2 w ukladzie chlodzenia.

Awatar użytkownika
Radek_kam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 paź 2014, 20:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Radek_kam » 04 gru 2014, 20:30

No sytuacja, wygląda tak,
1. Fakt nie robię dużych przebiegów, bo często to podjechanie pare km do znajomych ew 20km do szkoły.
2. samochód mi nie dymi .
3. Ubywa mi płyn chłodniczy, ale zauważyłem, że tylko jak jest mocno rozgrzany to czasem przewodem mi troche uciekło ok 300-400 ml. na 1000 km może z 0,5 litra

4 nie jestem w 100% pewien, czy potrzebuje, tej wymiany uszczelki

Stocek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2011, 13:07
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

Post autor: Stocek2 » 04 gru 2014, 21:26


Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 gru 2014, 22:44

Radek_kam, budyn pod korkiem czesto sie bierze z uszkodzonego termostatu jak aldi, pisal albo z niedogrzanego auta czyt z b.malych przebiegow.Pojezdzij tak i zobaczysz.Jesli uszczelka pod glowica to stopniowo auto moze coraz bardziej dymic i zapewno to zauwazysz.Moze dymic na bialo.Podjedz do warsztatu wez 5 dych w kieszen i niech Ci zrobia test na zawartowsc spalin w ukladzie chlodzenia.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 gru 2014, 08:03

w razie czego ja robie zawsze w chlewiskach obok lubartora profi robota i dobre ceny .. włąsnie odebrałem głowicę z ABK po płaszczyźnie i zapłaciłem 50zł z FV :)

Awatar użytkownika
Radek_kam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 paź 2014, 20:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Radek_kam » 05 gru 2014, 21:54

ok dzięki wielkie panowie, w styczniu będę miał praktyki w warsztacie w kurowie, to sprawdzę dokładnie co i jak. Wiszę Wam duże piwo ;)

Samochód nie dymi ani troszkę ;)

oOo

Post autor: oOo » 06 gru 2014, 18:58

Radek_kam pisze:No sytuacja, wygląda tak,
3. Ubywa mi płyn chłodniczy, ale zauważyłem, że tylko jak jest mocno rozgrzany to czasem przewodem mi troche uciekło ok 300-400 ml. na 1000 km może z 0,5 litra
Plynu ubywa caly czas, czy opada do pewnego poziomu i juz nie ubywa?
Sprawdzales krociec z tylu glowicy? Jesli masz wyciek tam to powinno byc widoczne tylko po dolaniu do pelna.

Awatar użytkownika
Radek_kam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 paź 2014, 20:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Radek_kam » 07 gru 2014, 00:54

zazwyczaj do pewnego poziomu spada i potem już nie ubywa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl