A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
-
Onlinedamian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dzięki dzięki, mało czasu na odwiedzanie forum.
Z nowości wpadła klima manualna ale najpierw zregenerowałem klapy w obudowie oraz zmieniłem nagrzewnice na hellabehr
Sprężarka klimy dostała nowe łożysko oraz olej a układ nowy osuszacz
Wpadły dodatkowe wskaźniki
W miedzyczasie zaczołem testować nowy olej AMSOil i muszę powiedzieć że jestem z niego mocno zadowolony
coś tam w zawieszeniu wyszło to powymieniałem typu łącznik oraz sworzeńi końcówka z prawej strony, jednak Meyle sie sprawdza tylko w tulejach wahacza
Latem Audi zrobiła trase nad morze i wszystko ok (prócz wyjącej skrzyni - dzięku duo)
po powrocie puscił mi malutki gumowy węzyk od ogrzewania kolektora wiec nóweczka z ASO
no i co składamy silnik cały czas:
Pomalowany blok po tym jak został wypiaskowany
No i cudna miseczka z GTE
coby nie drzyzgało za mocno w odmę osłona fali olejowej z diesla podcięta pod miskę
Za chłodzenie oleju bedzie odpowiadała podstawa filtra oleju z AAZ'a z wyjsciem na wielką chłodnice oleju
Dół w miare ogarnięty
Przymiarka kolektora z AAN bo na wolnossąco to szkoda pary w gwizdek
Pomalowane łapy silnika
Narazie tyle, tyle że zmieniła sie konwencja i bede zmieniał blok na taki z długa korbą
Z nowości wpadła klima manualna ale najpierw zregenerowałem klapy w obudowie oraz zmieniłem nagrzewnice na hellabehr
Sprężarka klimy dostała nowe łożysko oraz olej a układ nowy osuszacz
Wpadły dodatkowe wskaźniki
W miedzyczasie zaczołem testować nowy olej AMSOil i muszę powiedzieć że jestem z niego mocno zadowolony
coś tam w zawieszeniu wyszło to powymieniałem typu łącznik oraz sworzeńi końcówka z prawej strony, jednak Meyle sie sprawdza tylko w tulejach wahacza
Latem Audi zrobiła trase nad morze i wszystko ok (prócz wyjącej skrzyni - dzięku duo)
po powrocie puscił mi malutki gumowy węzyk od ogrzewania kolektora wiec nóweczka z ASO
no i co składamy silnik cały czas:
Pomalowany blok po tym jak został wypiaskowany
No i cudna miseczka z GTE
coby nie drzyzgało za mocno w odmę osłona fali olejowej z diesla podcięta pod miskę
Za chłodzenie oleju bedzie odpowiadała podstawa filtra oleju z AAZ'a z wyjsciem na wielką chłodnice oleju
Dół w miare ogarnięty
Przymiarka kolektora z AAN bo na wolnossąco to szkoda pary w gwizdek
Pomalowane łapy silnika
Narazie tyle, tyle że zmieniła sie konwencja i bede zmieniał blok na taki z długa korbą
Nastepuje progres hamulcy, na poczatek serwo i pompa 25 mm z audi A4 B7. Ale aby to siadlo potrzeba paru przerubek, po piewsze mocowane jest na 2 a nie 4 sruby, orginalny rozstaw sie zgadza ale o wiele wygodniej przykrecac serwo od przodu zamiast meczyc sie pod nim.
Totez przyspawalem nakretki
Gole serwo
Z uchwytem z b4
Porownanie stare "duze" i nowe "mocne" serwo
Zostalo przedluzyc widelki
Totez przyspawalem nakretki
Gole serwo
Z uchwytem z b4
Porownanie stare "duze" i nowe "mocne" serwo
Zostalo przedluzyc widelki
nie, jeden tłok da w zupełnosci rade, nie jestem lanserem, wcale nie trzeba 4 czy wiecej tłoków aby dobrze hamowało. konfiguracja to narazie tajemnica
Kolejny progres: orginalne widelki profi przerobione pod serwo od a4, finalnie bez kontry po srodku skrecone na klej
[ Dodano: 2015-01-06, 22:23 ]
Wyjete serwo oraz maglownica czas operacyjny 3h
Siedzi nowy magiel wraz z amortyzatorem skretu
Przymiarka serwa z pompa A4b6
No i juz wszystko poskladane
Hamulce REWELACJA!!!
Czulosc jak w nowych samochodach, niestety wielkosc przedniej tarczy oraz powierzchnia klocka zostawia wiel do zyczenia, dlatego beda 321!!!
W miedzyczasie zaczol mi ciec tylny zacisk, wiec juz do mnie jada nowe. Wywale tez odrazu korektor, bo teraz przy hamowaniu przod troche nurkuje.
[ Dodano: 2015-04-17, 19:26 ]
Tak jak obiecałem
Zmiana tylnych zacisków na zregenerowane do tego odrazu w kolor
Piasty przednie
Piasty tylne
Nowe gumy na sezon
Nowe felgi na sezon
Nowa manszeta lewarka zmiany biegów
Nowe tarcze hamulcowe przód
Medium Breake KIT
no i składamy
Kolejny progres: orginalne widelki profi przerobione pod serwo od a4, finalnie bez kontry po srodku skrecone na klej
[ Dodano: 2015-01-06, 22:23 ]
Wyjete serwo oraz maglownica czas operacyjny 3h
Siedzi nowy magiel wraz z amortyzatorem skretu
Przymiarka serwa z pompa A4b6
No i juz wszystko poskladane
Hamulce REWELACJA!!!
Czulosc jak w nowych samochodach, niestety wielkosc przedniej tarczy oraz powierzchnia klocka zostawia wiel do zyczenia, dlatego beda 321!!!
W miedzyczasie zaczol mi ciec tylny zacisk, wiec juz do mnie jada nowe. Wywale tez odrazu korektor, bo teraz przy hamowaniu przod troche nurkuje.
[ Dodano: 2015-04-17, 19:26 ]
Tak jak obiecałem
Zmiana tylnych zacisków na zregenerowane do tego odrazu w kolor
Piasty przednie
Piasty tylne
Nowe gumy na sezon
Nowe felgi na sezon
Nowa manszeta lewarka zmiany biegów
Nowe tarcze hamulcowe przód
Medium Breake KIT
no i składamy