Witam
Mój problem polega na tym, że wymieniłem uszczelkę pod dekielkiem nastawnika pompy wtryskowej no i po kilku dniach zaczęła podciekać spod uszczelki pod samym nastawnikiem.
A tu już niestety troszkę więcej stresu przy wymianie i trzeba ustawić dawkę paliwa.
Mam pytanie czy muszę rozkręcać do wymiany uszczelki pod nastawnikiem, dekielek od nastawnika ( tam już wymieniłem uszczelkę ) ?
Jednym słowem czy jest to niezbędne do ustawienia dawki paliwa.
Które wartości basic setings z grupy 001 zapisać z Vag przed zdjęciem nastawnika z pompy.
Czy 3 pierwsze starszą aby móc później dobrze założyć nastawnik na pompę aby odczytać wartości ?
Po wymianie będę musiał ponownie ustawić dawkę paliwa czyli luźne 4 śruby od nastawnika i stuknięcie do szyby auta lub od szyby tak ?
Czy kąt wtrysku na pompie też trzeba będzie ustawić ? Czyli poluzowanie 4 śrub od pompy i stuknięcie w pompę do silnika lub od silnika ?
Pozdrawiam
[A4 1.9 AFN] Uszczelka pod nastawnikiem pompy wtryskowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej normalne i nalezało się tego spodziewaćgigs pisze:Mój problem polega na tym, że wymieniłem uszczelkę pod dekielkiem nastawnika pompy wtryskowej no i po kilku dniach zaczęła podciekać spod uszczelki pod samym nastawnikiem.
Niegigs pisze:Mam pytanie czy muszę rozkręcać do wymiany uszczelki pod nastawnikiem, dekielek od nastawnika
Żadnych nie zapisywać ,ori wartosć dawki jest powszechnie znana i wynosi 4,4 mg, i tylko ten parametr cię interesujegigs pisze:Które wartości basic setings z grupy 001 zapisać z Vag przed zdjęciem nastawnika z pompy
Nie ,kąt nie ma nic wspólnego z ustawianiem nastawnikagigs pisze:Czy kąt wtrysku na pompie też trzeba będzie ustawić ?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Na nowych uszczelkach po poluzowaniu nastawnika celem regulacji dawka zmienia się gdy dokręcasz nastawnik finalnie by go "przykręcić" jak trzeba. To całkiem normalne.
Ze starymi uszczelkami jest tak, że luzujesz, ustawiasz i dokręcasz i nic się za bardzo nie zmienia.
Ustawiaj tak by po "dokręceniu" było 4.0-4.4. Sam zobaczysz ile jest przed i po, weź korektę i po kłopocie. Oczywiście temp. min. 80 stC. MB grupa 001.
Ze starymi uszczelkami jest tak, że luzujesz, ustawiasz i dokręcasz i nic się za bardzo nie zmienia.
Ustawiaj tak by po "dokręceniu" było 4.0-4.4. Sam zobaczysz ile jest przed i po, weź korektę i po kłopocie. Oczywiście temp. min. 80 stC. MB grupa 001.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Znaki to największe ułatwienie dla kogoś kto robi to po raz pierwszy ...to <ok>gigs pisze:Znaki zrobię na pewno tak jak kolega Munior w którymś z wątków na forum polecał. Ale oprócz tego można coś sobie ułatwić ?
ważne ...jak nie trafisz to praktycznie nie ruszysz nastawnikiem przód tył ...zawsze można też dekielek zdjać i sprawdzić ręcznie czy ramię RSW się rusza w pełnym zakresie bez zacięćbozmek pisze:Jak trafisz w pierścień to spokojnie możesz rosząc nastawnikiem tył ,przód