A przerobiłeś emulacje sondy lambda albo zrobiłeś odcięcie zasilania dla ecu po zgaszeniu?M@sTeR pisze:Bo robiłem reset ECU tak jak koledzy wyżej pisali i pomogło na 3 dni jeżdżenia, po trzech dniach znowu zaczęło się na benzynie dławienie szarpanie itd..
[B3 1.8 PM] Problem z jazdą na benzynie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Problem z jazdą na benzynie.
Emulacja będzie robiona w poniedziałek
[ Dodano: 2014-12-11, 07:57 ]
A jak zrobić te odcięcie po zgaszeniu ??
[ Dodano: 2014-12-11, 07:57 ]
A jak zrobić te odcięcie po zgaszeniu ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Opis w załączniku.M@sTeR pisze: A jak zrobić te odcięcie po zgaszeniu ??
Potrzebujesz uniwersalnego przekaźnika samochodowego: http://allegro.pl/uklad-elektryczny-zap ... zia%C5%82y
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, 16:18 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.
Problem z jazdą na benzynie.
A gdzie jest te całe ECU w tej skrzynce gdzie wszystkie przekaźniki i bezpieczniki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Problem z jazdą na benzynie.
Byłem u gazownika przed chwilą tak z ciekawości podjechałem bo chciałem wiedziec co on na to powie i na rozwiązanie z przekaźnikiem.. Popatrzył na silnik i powiedział ze trzeba założyc sterownik gazu koszt jakoś 300zł.. Więc myśle że raczej przekaźnik będzie lepszym rozwiązaniem, tylko mam nadzieje czy dam rade to zrobic.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zamontuje sterownik wart 100-150zł, zarobi 150-200zł. Zamontuje przekaźnik wart 5zł weźmie za montaż 30-50zł.M@sTeR pisze:Popatrzył na silnik i powiedział ze trzeba założyc sterownik gazu koszt jakoś 300zł..
Zamontowanie przekaźnika na przewodzie sondy jest łatwe.
Zamontowanie przekaźnika na ECU. Grzebanie przy ecu silnika to już wredniejsza robota bo raz że ciężko wtyczkę odpiąć, później grzebanie w kablach wtyczki też nie jest przyjemne, później wsadzenie wtyczki na miejsce znów niewdzięczna robota.
Problem z jazdą na benzynie.
Kolego byłbyś tak miły jakbyś mi dokładnie rozpisał jak założyć ten przekaźnik bo niestety dużo nie grzebie przy silnikach i nie dużo wiem ale myśle ze sobie poradze tylko potrzebuje w miare dokładnej instrukcji. Heh
Jakby oczywiście Ci się nie chciało czy coś to spokojnie, będe jakoś próbował.. Z góry dziękuje
Jakby oczywiście Ci się nie chciało czy coś to spokojnie, będe jakoś próbował.. Z góry dziękuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widziałeś rysunek w temacie który wcześniej podrzuciłem?
Wrzucam go tutaj do załącznika.
Wybierz sobie suche miejsce na zamocowanie przekaźnika, gdzieś na górze ściany grodziowej powinno być dobrze.
Potrzebujesz kilku kawałków kabla, z 7 konektorów żeńskich i jeden męski. 86 z przekaźnika podłączasz do dowolnego elektrozaworu gazu do plusa (zazwyczaj kabel niebieski na elektrozaworze). Możesz wsunąć kable pod wsuwkę na elektrozaworze.
Masę możesz wziąć też z kabla elektrozaworu (zazwyczaj czarnego) albo z innego dobrego miejsca. Masę podłączasz pod 85 oraz 87
Dwa kolejna kable ciągniesz do przewodu sondy, na końcu kabla podłączonego do 30 dajesz konektor żeński i podłączasz do kabla idącego pod akumulator a na kabel podłączony pod 87a zaciskasz konektor męski i łączysz z kablem sondy.
I to tyle, zamontuje przekaźnik z suchym miejscu i złączami w duł.
Potrzebujesz przekaźnika ze stykami NO/NC czyli taki który ma złącza 87a i 87. Taki z dwoma 87 albo bez 87a się nie nadaje.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-1209
Wrzucam go tutaj do załącznika.
Wybierz sobie suche miejsce na zamocowanie przekaźnika, gdzieś na górze ściany grodziowej powinno być dobrze.
Potrzebujesz kilku kawałków kabla, z 7 konektorów żeńskich i jeden męski. 86 z przekaźnika podłączasz do dowolnego elektrozaworu gazu do plusa (zazwyczaj kabel niebieski na elektrozaworze). Możesz wsunąć kable pod wsuwkę na elektrozaworze.
Masę możesz wziąć też z kabla elektrozaworu (zazwyczaj czarnego) albo z innego dobrego miejsca. Masę podłączasz pod 85 oraz 87
Dwa kolejna kable ciągniesz do przewodu sondy, na końcu kabla podłączonego do 30 dajesz konektor żeński i podłączasz do kabla idącego pod akumulator a na kabel podłączony pod 87a zaciskasz konektor męski i łączysz z kablem sondy.
I to tyle, zamontuje przekaźnik z suchym miejscu i złączami w duł.
Potrzebujesz przekaźnika ze stykami NO/NC czyli taki który ma złącza 87a i 87. Taki z dwoma 87 albo bez 87a się nie nadaje.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-1209
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, 16:20 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem z jazdą na benzynie.
Dziękuje bardzo. Jutro rano będe to robił a o rezultatach napisze też jutro
Problem z jazdą na benzynie.
Tak. Są takie same objawy nawet jak nie przełącze na gaz.. Wystarczy że przejade jakieś 20km na benzynie i zaczyna znowu sie szarpanie dławienie itp..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Problem z jazdą na benzynie.
A jak odłącze całkiem sonde to spalanie mi nie wzrośnie.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków