Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 gru 2014, 07:06

Boberro, jasne pomysl dobry, wrzuc temat, daj mi znaka to poszukam w mojej historii konkretnych setupow i zamiescimy, Atlas tez napewno cos ciekawego dorzuci

MartiniNBR, wszystko zalezy co chcesz osiaganc po obnizeniu i zalozeniu felg

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 03 gru 2014, 10:39

Chciałbym aby tył i przód stały równo. Na chwilę obecną przód jest wyżej...

Mam w garażu gwint od octavii ale z tego co wiem to tylko przód podejdzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 gru 2014, 13:30

no to ze rowno to raczej norma, chodzilo mi raczej o takie paramatery jak wysokosc auta, odsadzenie felgi w blotniku, wielkosc koła (nie samej felgi),

co do gwintu z octavii, to rzuc zdjeciem jak wyglada bo zaskoczyles mnie takim stwierdzeniem, ze podejdzie Ci on to audi cabrio

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 06 gru 2014, 15:31

Dodaję foto. Podobno po zmianie górnych poduszek(łożysk) przód by pasował. Info niepotwierdzone.

PS. Gwint na sprzedaż. Pasuje do golfa IV, Leona, Toledo, Octavii...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 gru 2014, 08:39

widziałeś kiedyś kolumnę przedniego zawieszenia z audi 80? tam jest taki wąs do którego skręcasz końcówkę drążka kierowniczego, w gwincie od octavii czegoś takiego nie ma, więc nie wiem jakim patentem chcesz to zaadoptować

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 08 gru 2014, 12:34

Faktycznie coś tu nie gra <ok> tak jak pisałem, info niepotwierdzone.


PS. Sprężyny cabrio/coupe to to samo?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 gru 2014, 13:35

przód tak, tył nie

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 11 gru 2014, 17:44

A co powiecie o tych sprężynach? Podobno -4cm a tył wygląda mi na pasujący do cabrio... <ok> Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 gru 2014, 06:18

wróżenie z fusów, ale widzę że górny zwój w tylnych sprężynach zmniejsza swoją średnicę, więc nie z cabrio, tam średnica zwojów jest na całej dłogości taka sama, podejrzewam że to sprężyny z sedan/avant, ale głowy nie dam

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 14 gru 2014, 08:12

Jakie sprężyny można zastosować na seryjne amortyzatory chodzi o obniżenie teraz mam zestaw eibach pro kit -20 ale jest to trochę za mało wiec szukam -40 albo 60/40 ale przy których trzeba zmienić amortyzatory na inne bardziej sportowe, nie chce zrobić betonu ale żeby auto poszło jeszcze niżej przy zachowaniu komfortu, ewentualnie proszę cos podrzucić jakiegoś linka z sieci ze sprzedażą czegoś ciekawego do Cabrioleta

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 gru 2014, 11:52

nie ma żelaznej granicy przy której należy to zrobić, ale umownie stwierdzono na podstawie doświadczeń że na -40 da się jeszcze jeździć na seryjnych amortyzatorach, a na -60 powinno dać się już sportowe co wcale nie oznacza że będzie beton, będzie sztywniej, ale do betonu takiemu zestawowi jeszcze daleko

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 14 gru 2014, 19:53

a te zestawy ta technix amory + sprężyny co to na alledrogo są, to warte są polecenia ???

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 gru 2014, 08:34

z tego co pamietam to ta-technix warto kupic, a raczej wystrzegac sie MTS'a, jednak to opinia obiegowa, sam nigdy na tych zestawach nie jezdzilem i nie wiem co lepsze

Awatar użytkownika
MarianStefan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MarianStefan » 24 gru 2014, 00:08

Hej :) Mam na oku sprężyny TaTechnix 60/40 i mam seryjne amortyzatory :) Jak myślicie, czy przy takim zestawie właściwości jezdne utrzymają się na takim samym poziomie jak dotychczas? No i czy -60 z przodu spowoduje u mnie wymianę amora za miesiąc, czy raczej mówimy o tym, że amory zamiast np. co 2 lata będę musiał wymieniać co półtora? :) Pozdrawiam serdecznie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 gru 2014, 08:39

MarianStefan pisze:Jak myślicie, czy przy takim zestawie właściwości jezdne utrzymają się na takim samym poziomie jak dotychczas?
z tego co wiem to przy obniżeniu większym niż -40 trzeba wymieniać tez amortyzatory ale raczej nie dlatego że szybko się zepsują ale dlatego że będą pracowały w innym zakresie i tak naprawdę nie będą spełniały swojego zadania. Koledzy bardziej obeznani zaraz napiszą chodź zdaje mi się że już pewnie jest o tym gdzieś napisane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl