[B4 2.3 NG] 2.3ng lpg 136km problem z benzyna
[B4 2.3 NG] 2.3ng lpg 136km problem z benzyna
witam wszystkich. mam taki problem ze na benzynie auto nie chodzi zbyt dobrze tzn nie wkreca sie na obroty jest bardzo slaba no i pali sporo.na gazie jest wszystko ok.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 16:46 przez lutek6601, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak po odłączeniu regulatora składu mieszanki jest dobrze to sprawdź czujnik temperatury i ewentualnie sondę lambda. Sondę dla testu można odłączyć a kabel idący w stronę ECU zewrzeć z masą.
Tylko pamiętaj, że czujnik temperatury mierzy się miernikiem ustawionym na pomiar oporu (do 2000Ω albo 20kΩ) między masą a każdym pinem czujnika (2 pinowy na górze). W tylko w ng czujnik temperatury mierzy się między masą w innych silnikach mierzy się między pinami.
Taki powinna mieć opór:
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
Tylko pamiętaj, że czujnik temperatury mierzy się miernikiem ustawionym na pomiar oporu (do 2000Ω albo 20kΩ) między masą a każdym pinem czujnika (2 pinowy na górze). W tylko w ng czujnik temperatury mierzy się między masą w innych silnikach mierzy się między pinami.
Taki powinna mieć opór:
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω