Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] 2.3ng lpg 136km problem z benzyna

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
lutek6601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2014, 14:19
Lokalizacja: gdańsk

[B4 2.3 NG] 2.3ng lpg 136km problem z benzyna

Post autor: lutek6601 » 15 gru 2014, 14:39

witam wszystkich. mam taki problem ze na benzynie auto nie chodzi zbyt dobrze tzn nie wkreca sie na obroty jest bardzo slaba no i pali sporo.na gazie jest wszystko ok.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 16:46 przez lutek6601, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2014, 16:46

Jak po odłączeniu regulatora składu mieszanki jest dobrze to sprawdź czujnik temperatury i ewentualnie sondę lambda. Sondę dla testu można odłączyć a kabel idący w stronę ECU zewrzeć z masą.
Tylko pamiętaj, że czujnik temperatury mierzy się miernikiem ustawionym na pomiar oporu (do 2000Ω albo 20kΩ) między masą a każdym pinem czujnika (2 pinowy na górze). W tylko w ng czujnik temperatury mierzy się między masą w innych silnikach mierzy się między pinami.

Taki powinna mieć opór:
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl