[B3 1.6 TD]Jak zwiekszyc moc
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [B3 1.6 TD]Jak zwiekszyc moc
Witam wszystkich klubowiczów.Postanowiłem napisać może komuś się przyda.Wiele sie naczytałem jak podkręcić mojego diesla jednak nigdzie nie mogłem doszukac się gdzie podłączyć manometr do ustawienia sprężarki.Mój silnik troche leje olejem więc na wiosne i tak bede szukał mechaniora co mi go wyremontuje.
Wracając do sprawy chce napisać co zrobiłem i jakie odniosłem efekty.
Po pierwsze wkręciłem króciec od turbuny na oko bez pomiaru o dwa obroty a następnie zwiększsyłem dawke paliwa przestawiając śrubę o 0,5 obrotu.
Samochod nabrał nowego życia.Jest dynamiczny,dobrze przyspiesza ok 11s do 100km.Teraz czuć i słychac jak ładnie gwizda od około 2500 obrotów.Na moje oko samochód ma teraz około 100PS.
Zrobiłem to w swoim aucie i nie polecam takich prac bez manometru.Jak się bierzecie to pamietajcie ze robicie wszystko na własna ręke.Sprawa wygląda tak że gdy zacznie się kręcić i auto chodzi jak miodek do chciało by się jeszcze więcej.
Czytałem że te silniki maja potencjał do 160PS ale samo podkręcanie nie wystarczy.Od wymiany uszczelki pod głowicą przez szereg innych zabiegów mechanicznych
Wracając do sprawy chce napisać co zrobiłem i jakie odniosłem efekty.
Po pierwsze wkręciłem króciec od turbuny na oko bez pomiaru o dwa obroty a następnie zwiększsyłem dawke paliwa przestawiając śrubę o 0,5 obrotu.
Samochod nabrał nowego życia.Jest dynamiczny,dobrze przyspiesza ok 11s do 100km.Teraz czuć i słychac jak ładnie gwizda od około 2500 obrotów.Na moje oko samochód ma teraz około 100PS.
Zrobiłem to w swoim aucie i nie polecam takich prac bez manometru.Jak się bierzecie to pamietajcie ze robicie wszystko na własna ręke.Sprawa wygląda tak że gdy zacznie się kręcić i auto chodzi jak miodek do chciało by się jeszcze więcej.
Czytałem że te silniki maja potencjał do 160PS ale samo podkręcanie nie wystarczy.Od wymiany uszczelki pod głowicą przez szereg innych zabiegów mechanicznych