Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI] Podłaczenie turbo

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 16 gru 2014, 18:16

Pietrer wlasnie cos slabo z ta mozliwoscia podbicia temaru a bardzo mi zalezy by turbo ozylo a nie chce zniszczyc silnika i turbo wiec prosilbym o pomoc tych co znaja sie vnt i mtdi bo na pewno tacy tutaj sa :D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Re: [1.9 MTDI] Podłaczenie turbo pod serwo

Post autor: MUNIOR » 16 gru 2014, 20:51

srebrnastrzala pisze:Mam pytanie czy jak podlacze moja gruszke ze zdjecia pod serwo + zawor mbc + wskaznik podcisnienia to zda to egzamin i turbo sie odezwie ?
Nie jestem expertem od zmiennej geometri ,bo trzymam się od tego upierdliwego wynalazku z daleka ;-) ...ale wiem jak to wszystko działa ...więc żeby ci turbina zaczęła normalnie dmuchać ,musisz spowodowac żeby cięglo od kierownic było wciagnięte przez gruszkę na max ,kierownice spalin są wtedy w pozycji max zamknietej ,czyli doładowanie jest na maxa ....podłącz gruszkę do podciśnienia przy serwo .Do 2,5 tys raczej nie bedzie ładowało tyle żeby się o to martwić ,tym bardziej że masz słabiutką pompe :roll: zupełnie nie nadającą się do tego silnika ....więc raczej turbina nie będzie miała się czym rozbujać :-P .Załóż wiec sobie manometr i obserwuj na bierząco doładwowanie ....żadnymi zaworami manualnymi, raczej nie wysterujesz prawidłowo turbiny o zmiennej geometri

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 17 gru 2014, 18:18

munior zobacze na dniach bo przyszla mi dzis nowa gruszka i dziala wlasnie na zasadzie ze ciagnie cieglo kierownic do gory bo moja stara gruszka pchala na dol.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 gru 2014, 18:28

srebrnastrzala pisze:dzis nowa gruszka i dziala wlasnie na zasadzie ze ciagnie cieglo kierownic do gory bo moja stara gruszka pchala na dol.
Gruszki które "pchają ",są sterowane ciśnieniem i są od zwykłych turbin z regulacją ciśnienia klapą upustową ...''ciągnace " czyli sterowane podcisnieniem są przy turbinach o zmiennej geometri i sterują pracą kierownic spalin ...a swoją drogą to widać że ten "rzeżbiarz " miał ''duże ''pojecie o tym co robi :roll: skoro do turbiny ze zmienną geometrią ,zapakował gruszkę ciśnieniową ze zwykłego turbo i podpiął pod ciśnienie :roll: ...miszczu jakich mało :-P

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 18 gru 2014, 17:11

a wiec tak :

trubo VNT podlaczone dziala, wiadomo nie jest ideal ale slychac ze dmucha, zakupie wskaznik i wyreguluje bo na razie dalem by nie dmuchalo na max

zdjecie podlaczenia zamieszcze jak ladniej to ogarne i opisze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl