[b4 1z] szapanie
[b4 1z] szapanie
Mam audi 80 b4 1z 1994 rok i ma przejechane 350 tys. w zeszlym roku byl czyszczony nastawnik jakies 30 tys temu. i problem dotyczy ze szarpie tak od 15oo do 2000 obr na 4i5 biegu. aby wyeliminowac to wystrzy ze odepne kostke od predkosciomierza od skrzyni i co moze byc ?
Ostatnio zmieniony 02 lut 2015, 16:22 przez bartekce, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wystarczybartekce pisze: w zeszlym roku byl czyszczony nastawnik jakies 30 tys temu. i problem dotyczy ze szarpie tak od 15oo do 2000 obr na 4i5 biegu. aby wyeliminowac to wystrzy ze odepne kostke od predkosciomierza od skrzyni
To samo co wcześniej ...jak pompa straciła gladzie ,to produkuje opiłki znacznie szybciej niż normalnie ,więc po czyszczeniu nastawnika ,czasem kilka miesiacy jest ok.czasem rok i więcej ...ale mając taką pompę ,mamy 100% pewne że wczesniej czy pużniej znowu wyprodukuje opiłki i zawali nastawnik .Co jakiś czas i mnie się takie trafiają do powtórnego czyszczenia i niestety nie ma na to rady ,puki nie wymieni się dołu pompy.Zwykle taki nastawnik był juz kiedyś czyszczony ,co widać po połaczeniach lutowanych na blaszkach płytki ...ja robie to może drugi ,może trzeci raz .....ale trafiają się też ori nie rozbierane perełki ,które po tych 20 latach ,dopiero trochę tych opiłków złapałybartekce pisze:i co moze byc ?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 21:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
a to zalezy za ile taką pompę kupisz ,bo taki zakup to zwykle loteria Dużo na temat pompy można powiedzieć po zdjęciu nastawnika ,bo widać na jakim paliwie jezdziła i czasem wszystko się w środku błyszczy ,na nastawniku nie ma nawet śladu opiłków i taką pompę można uznać za 100% pewną ...a czasem od razu widać że środek brązowy i wtedy raczej dobrze to nie wrózy :roll:bartekce pisze:a koszt wymiany dołu pompy zeby nie wracało to tak szybko ?
Stanowczo za mało ,auto zamulone ,ori fabryczna dawka prawie o 2mg wieksza 4,4 mgbartekce pisze:na zimnym silniku mam dawke 6,2
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 21:24 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No pewnie że da,jak czujesz się na siłach,masz vaga to działaj 8-)bartekce pisze:dam rade sam wyczyscic nastawnik ? oraz mam pytanie jak bym chcial koncowki wtryskiwaczy z afn zamontowac a potem dac komus zeby mape wgrał ?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 21:27 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A to już się okaże jak podziałasz choć jak nie masz vaga ,to raczej nie bierz sie za to 8-)bartekce pisze:czy jak jestem poczatkujacy to nie ? pytam bo jeszcze nie robiłem takich rzeczy .
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 21:29 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.