[B4 2.0 ABK] Stag 4eco szarpie przy delikatnym dodawaniu gaz
-
OnlinePieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
aldi, podwajanie jest więc może spróbuje kiedyś to ustawiałem ale jeszcze na valtekach i tam to nic nie pomogło i nawet o tym zapomniałem - spróbuję.
Korekt po temperaturze niestety nie ma.
Cały czas byłem przekonany że to może być wina parownika bo to ciśnienie to skacze jak cholera(na map sensorze również) nie przyczaiłem tylko czy jak dobrze pracuje to czy ciśnienie też tak skacze ale luknę jeszcze. Zdaje mi się jak jakiś czas temu tam regulowałem to było ono w miarę stabilne.
A co to tego opornika to jaki wstawić :?:
Korekt po temperaturze niestety nie ma.
Cały czas byłem przekonany że to może być wina parownika bo to ciśnienie to skacze jak cholera(na map sensorze również) nie przyczaiłem tylko czy jak dobrze pracuje to czy ciśnienie też tak skacze ale luknę jeszcze. Zdaje mi się jak jakiś czas temu tam regulowałem to było ono w miarę stabilne.
A co to tego opornika to jaki wstawić :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
OnlinePieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
autokalibracja była wykonana plus ręczne poprawienie ale tak jak napisałem wyżej, spróbuję po świętach jeszcze tam zajrzećGrześ77 pisze:jak nie była wykonana autokalibracja.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz a mianowicie czemu po zwiększeniu ciśnienia gazu z 1,15 na 1,20 i po wykonaniu autokalibracji mnożnik wzrósł 1,3 na prawie 1,5 chyba powinno być odwrotnie. Chyba że coś źle się wykonała autokalibracja ale sprawdzę to już po świętach.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
No to te większe masz. Na szczęście OMVL daje mosiężne, które idzie zalutować i rozwiercić jak trzeba. Ja miałem 2.0 mm.
Jako, że Valteki są mozolne tam robiłem nawet 1.7 mm żeby wyrabiały i się nie zapętlały.
Oprócz zmiany ciśnienia dużo można zdziałać średnicą dyszy. Przykręcaną bezpośrednio do wtryskiwacza gazowego.
Specjalnie do tego kupowałem wiertła precyzyjne w Baildonie.
Dla ciśnienia 1.2 osiągnąłem optimum przy 2.0.
Przy zbyt dużej średnicy reduktor może nie wyrabiać i Stag sam sobie podbija ciśnienie i może mieć problemy z kontrolą. (Choć tutaj wolna i nie potwierdzona refleksja).
Zmniejszając średnicę dyszy przy zachowaniu stałego ciśnienia sprawiasz, że listwa pracuje bardziej stabilnie i nie musi nadrabiać mnożnikiem.
Średnica 2mm daje pole (gardło) : 1mm=r czyli pole wynosi 3.14 mm2.
Średnica 2.3 daje 1.15mm = r czyli pole wynosi 4.153 mm2.
Wydajność wtryskiwacza oczywiście nie należy pojmować arytmetycznie tylko geometrycznie <ok>
Przy średnicy 2.3 wtryskiwacz przepuszcza ok. 30 % więcej gazu niż przy 2.0 mm. Niby 0.3 mm a taka różnica :mrgreen:
No chyba, żebyś miał stabilny i wydajny reduktor na minimum 170 KM <ok>
Jako, że Valteki są mozolne tam robiłem nawet 1.7 mm żeby wyrabiały i się nie zapętlały.
Oprócz zmiany ciśnienia dużo można zdziałać średnicą dyszy. Przykręcaną bezpośrednio do wtryskiwacza gazowego.
Specjalnie do tego kupowałem wiertła precyzyjne w Baildonie.
Dla ciśnienia 1.2 osiągnąłem optimum przy 2.0.
Przy zbyt dużej średnicy reduktor może nie wyrabiać i Stag sam sobie podbija ciśnienie i może mieć problemy z kontrolą. (Choć tutaj wolna i nie potwierdzona refleksja).
Zmniejszając średnicę dyszy przy zachowaniu stałego ciśnienia sprawiasz, że listwa pracuje bardziej stabilnie i nie musi nadrabiać mnożnikiem.
Średnica 2mm daje pole (gardło) : 1mm=r czyli pole wynosi 3.14 mm2.
Średnica 2.3 daje 1.15mm = r czyli pole wynosi 4.153 mm2.
Wydajność wtryskiwacza oczywiście nie należy pojmować arytmetycznie tylko geometrycznie <ok>
Przy średnicy 2.3 wtryskiwacz przepuszcza ok. 30 % więcej gazu niż przy 2.0 mm. Niby 0.3 mm a taka różnica :mrgreen:
No chyba, żebyś miał stabilny i wydajny reduktor na minimum 170 KM <ok>