Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] sonda lambda

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 24 gru 2014, 09:27

Cholewcia poczytałem ten temat, bo mój ABK urządza sobie (czasem na ciepłym) rodeo i zdurniałem. Może tak. Vag com pokazał mi błędy 00523 30-00 Open (...)B+, 00552 31-00(...) Open to ground, 00525 03-00 No signal.

Tak więc wpadła nowa Boschowa sonda, Przepływka (dorwałem tylko z literą B) A on nadal swoje. Dziś wpadnie używka potencjometr przepustnicy, bo tylko to mi zostało. Wydaje się, że bedzie git, ale powiedzcie mi, dlaczego uporczywie wraca mi błąd 00525 - No signal? Przecież to G39 czyli lambda? Nowa lambda uwalona?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 gru 2014, 10:32

Satar pisze:dlaczego uporczywie wraca mi błąd 00525 - No signal? Przecież to G39 czyli lambda? Nowa lambda uwalona?
nie wiem a sonda działa :?: ten sam problem mam u teścia w seacie sonda nowa a błąd co jakiś czas powraca a sonda pracuje i nie wiem ocochodzi

zygfryd73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 26 sty 2010, 14:09

przekażnik 30

Post autor: zygfryd73 » 25 gru 2014, 10:44

Co Ci się dzieje Satar z silnikiem?? Jak pracuje silnik?? Ja to przerabiałem tzn. utykanie i nie palił 2 lata aż w końcu się udał zdiagnozować. Napisz do mnie na gg to może uda mi się coś pomóc 3674745. Ps.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 gru 2014, 12:26

Satar pisze:dlaczego uporczywie wraca mi błąd 00525 - No signal?
Masz zwykły gaz?

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 26 gru 2014, 11:25

Nie - sekwencja stag4 eco na hanach i parownik AC01. O tym błędzie na zwykłych instalkach gazowych czytałem, także od razu wykluczyłem go

Co do pracy silnika to miał przydławki, jakby czasem go coś trzymało. Myślałem, że to przepływka - dlatego wymieniłem. Sam silnik pracuje równiutko do chwili, gdy zacznie szarpać. Wtedy obroty spadają i falują. Po wymianie czujnika położenia przepustnicy nawet mi raz zgasł. Do tego dzisiaj po nocy musiałem go dłużej kręcić, bo nie chciał odpalić. Odpalił za 3 razem od kopa po 2 dłuższych nieudanych kręceniach.

@edit: Na chwilę obecną wygląda, że rozkminiłem, co go bolało. Niebieski czujnik temperatury na króćcu.
Teraz zostało tylko kasowanie błędów vagiem

@edit3: temat rozkminiony. Po prostu śniedź na czujnikach. Poczyszczono styki i jest OK


@ediT2: Niestety auto nadal szarpie. Jakieś pomysły?

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

[B4 2.0 ABK] pytanie o sonde lambde

Post autor: koziolmc60 » 22 mar 2015, 18:48

Serwus panowie. Powiedzcie mi czy wadliwa sonda lambda moze powodowac szarpanie silnika podczas jazdy i podnoszenie samoczynnie wolnych obrotow na biegu jalowym?? Oba te objawy wystepuja razem. Po paru tygodniach przerwy znowu to powrocilo. Jeden forumowicz mi podpowiedzial ze u niego jak tak sie dzialo to odczepil dolna rurke od podcisnienia przy filtrze powietrza. Zarobilem to samo i pomoglo na jakis czas ale dzisiaj znowu szarpalo i podbijalo obroty.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 531
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 22 mar 2015, 18:58

Witam. Szarpać w czasie jazdy to napewno, co to podwyższonych obrotów to będzie coś innego - regulator biegu jałowego do sprawdzenia potocznie silniczek krokowy, krokowiec. Sondę można sprawdzić miernikiem albo przez VAGa.
A tu obowiązkowa lektura dla posiadaczy ABK https://audi80.pl/b4-20-abk-b4-20-ab ... t88845.htm

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 22 mar 2015, 19:10

elektronic, Te objawy wystepuja tylko razem. Krokowiec byl podnieniany na kolegi a teraz jest jeszcze inny bo kupilem wiec nie chce mi sie wierzyc zeby trzy sztuki byly padniete hmmm

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8413
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 mar 2015, 21:28

A sprawdziłeś potencjometr przepustnicy?

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 22 mar 2015, 22:30

Jarewa, to znaczy co z nim trzeba zrobic?? Ze dwa lata temu jak mialem przeplywke padnieta to obroty glupialy tez i pamietam ze kumpel czyscil ten potencjometr przepustnicy.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8413
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 mar 2015, 23:05

No zmierzyć, albo podłącz pod vag a się więcej morze dowiemy.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 23 mar 2015, 00:30

Jarewa, a co moze miec do tego temperatura?? Bo to przewaznie sie robi jak jest w okolicy zera i nizej :-/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8413
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 mar 2015, 05:50

Ty nie myśl tylko podłącz pod kompa. Bo przyczyn może być sporo.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 23 mar 2015, 06:05

Jarewa, jak bym mial vaga to bym podlaczyl :lol: Jechalem teraz przy temperaturze okolo -5 i masakra, szarpanie i obroty w gore. Odlaczylem krokowy i obroty przestalo podnosic tylko byly nizsze niz powinny byc. Podlaczylem znowu a odlaczylem przeplywomierz i taka sytuacja ze zmiany w pracy silnika nie bylo zadnej a jak sie przejechalem z odpietym przeplywomierzem to o dziwo nie bylo wogole szarpania. Czyzby znowu przeplywka byla do wymiany?? I czemu tylko sie tak dzieje jak zimno jest ?? Juz nie mam sily do tego silnika.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8413
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 mar 2015, 21:42

To sobie spraw, taniej wyjdzie niż naprawy w ślepo. A kompa jakiego posiadasz bo piszesz:P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl