[B4 1.9 1Z 90KM] bosch, spadek mocy turbo problem
- DONkamillo_88
- Forum Audi 80
[B4 1.9 1Z 90KM] bosch, spadek mocy turbo problem
Witam forumowiczow.
Problem dotyczy braku doladowania.Auto nie jezdzilo 3 miesiace a jak wsiadlem pierwszy raz po tym czasie to od razu wymienilem olej i filtry : oleju - OP 525/1, powietrza AP 005 wa 51 490, paliwa PP 850... I teraz podczas jazdy slysze turbo ale wcale go nie czuje a mam wrazenie ze to przez ten postoj albo przy tych wymianach cos nie halo, te filtry to ok? Wczesniej auto hulalo po odmuleniu u Muniora i zaczipowaniu
Czasami mam wrazenie ze turbo cos tam pociagnie ale to rzadko no i nie z taka sila jak powinno. Chce zmierzyc cis. doladowania ale jeszcze nie mam odp. manometru.
No i jako ze jestem totalnym laikiem powiedzcie mi jak sie sprawdza ta gruszke i sztange bo wcale nie wiem co tam mam zrobic no i dojscie tylko od gory mam..
Prosze o jakies rady, do tej pory przejechalem sie z odpietym n75 bo to podobno to samo co bajpas i nie odczulem zadnej roznicy w jezdzie czyli chyba dobry? ....
Co tu poradzic? pozdrawiam
Problem dotyczy braku doladowania.Auto nie jezdzilo 3 miesiace a jak wsiadlem pierwszy raz po tym czasie to od razu wymienilem olej i filtry : oleju - OP 525/1, powietrza AP 005 wa 51 490, paliwa PP 850... I teraz podczas jazdy slysze turbo ale wcale go nie czuje a mam wrazenie ze to przez ten postoj albo przy tych wymianach cos nie halo, te filtry to ok? Wczesniej auto hulalo po odmuleniu u Muniora i zaczipowaniu
Czasami mam wrazenie ze turbo cos tam pociagnie ale to rzadko no i nie z taka sila jak powinno. Chce zmierzyc cis. doladowania ale jeszcze nie mam odp. manometru.
No i jako ze jestem totalnym laikiem powiedzcie mi jak sie sprawdza ta gruszke i sztange bo wcale nie wiem co tam mam zrobic no i dojscie tylko od gory mam..
Prosze o jakies rady, do tej pory przejechalem sie z odpietym n75 bo to podobno to samo co bajpas i nie odczulem zadnej roznicy w jezdzie czyli chyba dobry? ....