Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Słabe hamulce, gumowaty pedał

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

[B4 2.3 NG] Słabe hamulce, gumowaty pedał

Post autor: zborek_k-kozle » 29 gru 2014, 23:16

Witam, mam taki problem z hamulcami, że trzeba bardzo mocno wcisnąć pedał żeby hamował. Nie wchodzi zbyt głeboko, po prostu trzeba mocno wciskać prawie jak w jelczu :) . Co zrobiłem. Z tyłu regeneracja zacisków, tarcze klocki trw. Z przodu tarcze brembo klocki trw. Układ zalany nowym płynem i odpowietrzony. Serwo po paru godzinach trzyma podciśnienie, zaworki sprawne, vakumpompa dobra, przewody szczelne. Nie mam już pomyslu na to. Co myślicie?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 09:23

A nie miałeś kartki w nowych częściach że po wymianie hamulec będzie słaby przez 50-100km? a nawet i 400km, może w tym czasie na docieraniu popełniłeś błąd i je spaliłeś?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 30 gru 2014, 13:26

Oczywiście przez pierwsze 200km jeździłem delikatnie..

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 18:57

A płynu nie ubywa ci w tajemniczy sposób?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 30 gru 2014, 20:21

Nie ubywa płynu, nie pęcznieją przewody gumowe

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 21:52

A przed tym wymienianiem było wszystko w porządku?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 01 sty 2015, 21:03

No właśnie z tego powodu wszystko wymieniałem. Może spróbować wymienić całe serwo z sekcją hydrauliczną? Tylko to mi chyba zostało

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 sty 2015, 21:26

A podaj numer serwa i pompki

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 01 sty 2015, 23:05

Ok jutro sprawdzę.

[ Dodano: 2015-01-02, 12:33 ]
Serwo ate 893 612 105C a pompa ate 22 tylko to jest na niej i z tyłu DE .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 14:21

9" to się nie dziw że trzeba mocno wciskać to standard :-P Aczkolwiek morze masz uszkodzone serwo bo pęknięta mebrama na różne się objawia nie zawsze tym że nie trzyma ciśnienia prawidłowe sprawdzanie to depniecie i przytrzymanie z minutę i dopiero po tym sprawdzić czy jeszcze jest podciśnienie.

Ogólnie jak chcesz mocniejsze to wymiana na 10"

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 02 sty 2015, 14:38

A jaki to byłby numer serwa o pompy ? Może faktycznie założę inne i zobacze efekty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 17:52

4A0612107A 4A0612105Q 4A0612105M lub podobne serwo 10" pompkę zostaw 22mm z połączeniem serwa 10 calowego da największa silę. Z tym ze 107A widnieje w etce a te dwa reszta to niby zamienniki.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 02 sty 2015, 18:18

Wlaśnie pompę też chce zmienić bo nie wiadomo czy ona jest dobra

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 19:16

To zmień na 22mm jak była.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2015, 00:20

Zastanawiam się jeszcze czy może być jakieś powietrze w układzie i takie coś by mogło się dziać. ? Odpowietrzałem w ten sposób, że przepompowałem stary płyn z każdego zacisku wlewając nowy do zbiorniczka. Stary był ciemny więc było widać kiedy był już świeży

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl