Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 2.3 NG] Słabe hamulce, gumowaty pedał

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

[B4 2.3 NG] Słabe hamulce, gumowaty pedał

Post autor: zborek_k-kozle » 29 gru 2014, 23:16

Witam, mam taki problem z hamulcami, że trzeba bardzo mocno wcisnąć pedał żeby hamował. Nie wchodzi zbyt głeboko, po prostu trzeba mocno wciskać prawie jak w jelczu :) . Co zrobiłem. Z tyłu regeneracja zacisków, tarcze klocki trw. Z przodu tarcze brembo klocki trw. Układ zalany nowym płynem i odpowietrzony. Serwo po paru godzinach trzyma podciśnienie, zaworki sprawne, vakumpompa dobra, przewody szczelne. Nie mam już pomyslu na to. Co myślicie?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 09:23

A nie miałeś kartki w nowych częściach że po wymianie hamulec będzie słaby przez 50-100km? a nawet i 400km, może w tym czasie na docieraniu popełniłeś błąd i je spaliłeś?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 30 gru 2014, 13:26

Oczywiście przez pierwsze 200km jeździłem delikatnie..

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 18:57

A płynu nie ubywa ci w tajemniczy sposób?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 30 gru 2014, 20:21

Nie ubywa płynu, nie pęcznieją przewody gumowe

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2014, 21:52

A przed tym wymienianiem było wszystko w porządku?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 01 sty 2015, 21:03

No właśnie z tego powodu wszystko wymieniałem. Może spróbować wymienić całe serwo z sekcją hydrauliczną? Tylko to mi chyba zostało

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 sty 2015, 21:26

A podaj numer serwa i pompki

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 01 sty 2015, 23:05

Ok jutro sprawdzę.

[ Dodano: 2015-01-02, 12:33 ]
Serwo ate 893 612 105C a pompa ate 22 tylko to jest na niej i z tyłu DE .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 14:21

9" to się nie dziw że trzeba mocno wciskać to standard :-P Aczkolwiek morze masz uszkodzone serwo bo pęknięta mebrama na różne się objawia nie zawsze tym że nie trzyma ciśnienia prawidłowe sprawdzanie to depniecie i przytrzymanie z minutę i dopiero po tym sprawdzić czy jeszcze jest podciśnienie.

Ogólnie jak chcesz mocniejsze to wymiana na 10"

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 02 sty 2015, 14:38

A jaki to byłby numer serwa o pompy ? Może faktycznie założę inne i zobacze efekty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 17:52

4A0612107A 4A0612105Q 4A0612105M lub podobne serwo 10" pompkę zostaw 22mm z połączeniem serwa 10 calowego da największa silę. Z tym ze 107A widnieje w etce a te dwa reszta to niby zamienniki.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 02 sty 2015, 18:18

Wlaśnie pompę też chce zmienić bo nie wiadomo czy ona jest dobra

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2015, 19:16

To zmień na 22mm jak była.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2015, 00:20

Zastanawiam się jeszcze czy może być jakieś powietrze w układzie i takie coś by mogło się dziać. ? Odpowietrzałem w ten sposób, że przepompowałem stary płyn z każdego zacisku wlewając nowy do zbiorniczka. Stary był ciemny więc było widać kiedy był już świeży

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl