[ B3 1.8S (90km) ] Jak zwiększyć moc ?
[ B3 1.8S (90km) ] Jak zwiększyć moc ?
Witam tak jak w temacie. W jaki najłatwiejszy sposób można dodać mocy audi.
Czy wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy coś mi da ?
Pozdrawiam
Czy wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy coś mi da ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, 20:40 przez Radek_kam, łącznie zmieniany 2 razy.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
raczej małoRadek_kam pisze:Czy wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy coś mi da ?
najtańszym i najprostszym sposobem jest wstawienie kompresora koszt 1000-1500zł
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... t59101.htm
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
kompresor możesz kupić za 500zł komplet rur ok 100 jakiś IC za 150 reszta to zapas na pierdoły które wychodzą po drodze
za taką kase mozna to złozyc ale jak to będzie chodzić to tego nikt nie wie dlatego trzeba wszystko policzyć dobrać przełożenie kompresora i to wystroić
a swap aeb koszt od 3500-5000->
bądź swap adr 1500->
za taką kase mozna to złozyc ale jak to będzie chodzić to tego nikt nie wie dlatego trzeba wszystko policzyć dobrać przełożenie kompresora i to wystroić
gotowy do remontuRadek_kam pisze:za te pieniądze dostałbym mocniejszy silnik
nigdy nie ma tak ze nie ma kombinacji chyba ze wymieniasz na taki samRadek_kam pisze:i miałbym większą moc bez kombinacji.
a swap aeb koszt od 3500-5000->
bądź swap adr 1500->
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Jak zwiększyć moc w Audi 80 B3
No właśnie nie zawsze tak jest. U mnie po wymianie sondy lambda na nową i wstawieniu przelotówki zamiast kata auto strasznie zamuliło i wogóle nie chciało wkręcać się żwawo na obroty. Poza tym smród spalin jak z fiata 126p... Dlatego jeszcze tego samego dnia wstawiłem z powrotem swój katalizator. Zysku ze sprzedaży nie było, ale za to wszystko wróciło do stanu pierwotnego. Jedno jest pewne. Jak mój się zatka to wstawię z Bosala zamiennik z wkładem ceramicznym <ok> . Wtedy podejrzewam, że niuńka będzie chodziła jak ta lala.Radek_kam pisze:...Czy wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy coś mi da ? ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tu jest fajny poradnik: http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=86529
Wiesz... najlepszym sposobem na podniesienie mocy jest po prostu jak koledzy wspominają wyżej - doprowadzenie do stanu fabrycznego, jeśli uważasz że autko masz zamulone, to może je dokładnie sprawdź. Jeśli jednak jest wszystko jak w zegarku, to po co majstrować, lub odnosić się do pseudo tuningów. Niżej przedstawie Ci co ja zrobiłem w swoim i ABT (90 koni).
Nie polecam majstrowania przy rozrządzie, aczkolwiek możesz pomixować na zapłonie. Ja zapłon na 2.0 ABK mam przyśpieszony do gazociągu na 18 stopni. Leci jak rakieta, spalanie przyzwoite (GAZU), nie mam najmniejszych problemów z silnikiem a po remoncie zrobiłem już na nim 15000 km
W 2.0 ABT założyliśmy filtr stożkowy i poza zarąbistym dźwiękiem, dostał troszke mocy, może nie jakoś konkretnie, ale wydaje się jakby go nic nie zamulało. W Twoim motorku nie wiem czy to cokolwiek da, w moim (ABK) nie zmieniło to dosłownie nic, stąd wróciłem na org.
Wycięcie katalizatora w moim przypadku odmuliło motor, nie dawałem strumienicy, zwykły przelot. Z doświadczenia moich kolegów z zakładu zajmującym się wydechami, nie polecam wycinania żadnego z tłumików, chyba że masz zamiar zastąpić go jakiś innym oczywiście
Przedstawiam Ci tylko swoje obserwacje, mówimy o podniesieniu mocy nie inwestując dużej ilości pieniążków. Jeśli naprawde zależy Ci na czymś mocniejszym to najlepszym rozwiązaniem byłoby przeszczepienie lepszego motoru, ale tu zrobią się koszty. A przecież 1.8S śmigają dosyć fajnie, jeśli stan jest dobry, to nie kombinuj i rób kilometry
__________________________________________________________________
Tak wiem, temat odnosi się do 1.8 S, aczkolwiek kolega pyta jak zwiększyć moc
Nie polecam majstrowania przy rozrządzie, aczkolwiek możesz pomixować na zapłonie. Ja zapłon na 2.0 ABK mam przyśpieszony do gazociągu na 18 stopni. Leci jak rakieta, spalanie przyzwoite (GAZU), nie mam najmniejszych problemów z silnikiem a po remoncie zrobiłem już na nim 15000 km
W 2.0 ABT założyliśmy filtr stożkowy i poza zarąbistym dźwiękiem, dostał troszke mocy, może nie jakoś konkretnie, ale wydaje się jakby go nic nie zamulało. W Twoim motorku nie wiem czy to cokolwiek da, w moim (ABK) nie zmieniło to dosłownie nic, stąd wróciłem na org.
Wycięcie katalizatora w moim przypadku odmuliło motor, nie dawałem strumienicy, zwykły przelot. Z doświadczenia moich kolegów z zakładu zajmującym się wydechami, nie polecam wycinania żadnego z tłumików, chyba że masz zamiar zastąpić go jakiś innym oczywiście
Przedstawiam Ci tylko swoje obserwacje, mówimy o podniesieniu mocy nie inwestując dużej ilości pieniążków. Jeśli naprawde zależy Ci na czymś mocniejszym to najlepszym rozwiązaniem byłoby przeszczepienie lepszego motoru, ale tu zrobią się koszty. A przecież 1.8S śmigają dosyć fajnie, jeśli stan jest dobry, to nie kombinuj i rób kilometry
__________________________________________________________________
Tak wiem, temat odnosi się do 1.8 S, aczkolwiek kolega pyta jak zwiększyć moc
Najszybszym i stosunkowo tanim sposobem jest montaż wtrysku elektronicznego bez zadnych turbosprezarek i kompresorów, tylko dzięki elektr wtryskom, odpowiedniej wydajnosci wtryskow i dobremu wystrojeniu mysle ze spokojnie 120KM bedzie
W razie zainteresowania zapraszam http://olx.pl/oferta/wtrysk-elektronicz ... 63432272dc
W razie zainteresowania zapraszam http://olx.pl/oferta/wtrysk-elektronicz ... 63432272dc