[B3] Czarne 1.8s
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:23
[B3] Czarne 1.8s
Witam, nie znalazłem jakiegoś szablonu na opis auta to będzie po mojemu
Zakupiona 4 stycznia, rocznik 1991, silnik 1.8 PM bez gazu i ogólnie to golas z lotką Kamei, choć co jest ciekawostką to jeszcze czarne tablice
Z tego co udało mi się zdekodować z naklejki to podgrzewane lusterka, po za tym szyber maualny i trochę poniszczony środek.
Co do planów, póki co muszę zdecydować jak długo to auto ze mną będzie Po za nim mam Golfa MK2 1.8 (prawie gt ) i Mastera którym się bujam po Europie w tygodniu
Na pewno na pierwszy ogień świece, kable, paleci kopułka. Dziś wykręciłem świece to wyglądają nie za ciekawie:
Też kwestia taka, czy zostawić w oryginale i sprzedać czy dziubać zabawkę którą miał być Golf ale niestety za dużo wyszło
Tu mam zdrową, nie bitą bude z ładnym lakierem, na fotkach nie widać, ale jak tylko wiosna to korekta zostanie zrobiona
Wstępny plan wizualny na B3 jest taki żeby założyć kompletny front z Coupe
lub coś podobnego, na tył czerwone lampy z Avanta B4, kółko pokroju Artec L chyba że jakaś inna skręcanka się trafi, budowa air ride albo rzeźba z gwintem.
Co do środka to podobno na przód pasują z Golfa mk3, to Recaro starszego typu bez napisó GTI i kanapa obszyta materiałem z kanapy z Golfa. Elektryka szyberdachu, elektryka szyb, lusterek i może klimatyzacja manualna. Z mechanicznych to dołożenie wsppomagania, trochę pobawianie się z wydechem bo jakiś "sportowy" ktoś założył
Do tej pory zrobiłem nią może z 200km, bo zimówki ma nie najlepsze a tak to stoi sobie pod wiatą i czeka na weekend coby się silnikiem zająć Ogólnie auto wygodne w jeździe choć jak napisałem to widać czego mi brakuje do pełni szczęścia co potem można by zwieńczyć swapem na coś z wiekszą ilością cylindrów
Zakupiona 4 stycznia, rocznik 1991, silnik 1.8 PM bez gazu i ogólnie to golas z lotką Kamei, choć co jest ciekawostką to jeszcze czarne tablice
Z tego co udało mi się zdekodować z naklejki to podgrzewane lusterka, po za tym szyber maualny i trochę poniszczony środek.
Co do planów, póki co muszę zdecydować jak długo to auto ze mną będzie Po za nim mam Golfa MK2 1.8 (prawie gt ) i Mastera którym się bujam po Europie w tygodniu
Na pewno na pierwszy ogień świece, kable, paleci kopułka. Dziś wykręciłem świece to wyglądają nie za ciekawie:
Też kwestia taka, czy zostawić w oryginale i sprzedać czy dziubać zabawkę którą miał być Golf ale niestety za dużo wyszło
Tu mam zdrową, nie bitą bude z ładnym lakierem, na fotkach nie widać, ale jak tylko wiosna to korekta zostanie zrobiona
Wstępny plan wizualny na B3 jest taki żeby założyć kompletny front z Coupe
lub coś podobnego, na tył czerwone lampy z Avanta B4, kółko pokroju Artec L chyba że jakaś inna skręcanka się trafi, budowa air ride albo rzeźba z gwintem.
Co do środka to podobno na przód pasują z Golfa mk3, to Recaro starszego typu bez napisó GTI i kanapa obszyta materiałem z kanapy z Golfa. Elektryka szyberdachu, elektryka szyb, lusterek i może klimatyzacja manualna. Z mechanicznych to dołożenie wsppomagania, trochę pobawianie się z wydechem bo jakiś "sportowy" ktoś założył
Do tej pory zrobiłem nią może z 200km, bo zimówki ma nie najlepsze a tak to stoi sobie pod wiatą i czeka na weekend coby się silnikiem zająć Ogólnie auto wygodne w jeździe choć jak napisałem to widać czego mi brakuje do pełni szczęścia co potem można by zwieńczyć swapem na coś z wiekszą ilością cylindrów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:23
Świece, kable, palec, kopułka wymienione
Kołpaki poszły jak najdalej.
Teraz poszukiwania:
- przednich zespolonych lamp,
- zderzak z coupe (b3 lub b4)
- tylne czerwone całe lampy
I kompletowanie gratów pod budowę aira
Koło wstępnie wybrane, nietypowo bo Japan Racingi JR3
8j na przód 9j na tył, kolor jeszcze się waham, czarny mat, metal gun bądź złote
Kołpaki poszły jak najdalej.
Teraz poszukiwania:
- przednich zespolonych lamp,
- zderzak z coupe (b3 lub b4)
- tylne czerwone całe lampy
I kompletowanie gratów pod budowę aira
Koło wstępnie wybrane, nietypowo bo Japan Racingi JR3
8j na przód 9j na tył, kolor jeszcze się waham, czarny mat, metal gun bądź złote
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:23
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:23
Jest 4x108 Rozmiar 17" 8j przód i 9j tył.
Ogólnie dziś znowu kilka detali ogarniętych typu wymiana lusterka wstecznego bo ktoś je wcześniej kropelką przykleił Byłem na szrocie choć mało co znalazłem, prawą lampę którą mam uszkodzoną, resztę chcę doczyścić ze sprayu, zobaczymy, próby na uszkodzonej póki co pozytywnie, potem maszynka i polerka lamp, może coś z tego wyjdzie.
Po za tym walka dalsza z prawym spryskiwaczem, który po wymianie na inny nadal nie chce działać :shock: ale łatwo się nie dam. Coś tam przy silniku, coś w srodku itd.
Rozglądam się też za elementami do zawieszenia i tym ogólnie jak to wszystko dobrze poskładać. Plus taki że tokarka w domu, zostaje materiał na okucia. Jeśli coś zacznę robić, foto story się pojawi, choć dzięki mojej pracy kierowcy w domu jestem tylko na weekend Dziś w sumie to głównie mojego golfa ogarniałem żeby było czym jeździć jak Audi rozkopię.
We wtorek udało mi się zjechać na chwilę to skoczyłem na SKP przetrzepać wózek, tylne amorki raczej do wymiany, no i tuleje sanek. Reszta okej.
Jest trochę rzeczy do ogarnięcia, ale teraz jak poskładałem golfa do kupy to można się spokojnie zająć Audi.
Cały czas szukam też gratów ale szczerze to na szrotach bieda z 80, na jednym mi gość powiedział ze to za dobre auta na złom
Co do lamp, to przed obiadem coś popróbowałem, przed, w trakcie i po fakcie:
Wychodzi że praktycznie każda z innej parafii Prawa narożna wymieniona wczoraj jest okej choć ktoś wcześniej na silikonie je kleił :shock:
Lewa narożna lekko dziubnięta, lewa środkowa też. Prawa środkowa jakaś Made in Germany ale nie Hella. Póki co licytuję czerwoną blednę to z środkowymi się wstrzymuje
Ogólnie dziś znowu kilka detali ogarniętych typu wymiana lusterka wstecznego bo ktoś je wcześniej kropelką przykleił Byłem na szrocie choć mało co znalazłem, prawą lampę którą mam uszkodzoną, resztę chcę doczyścić ze sprayu, zobaczymy, próby na uszkodzonej póki co pozytywnie, potem maszynka i polerka lamp, może coś z tego wyjdzie.
Po za tym walka dalsza z prawym spryskiwaczem, który po wymianie na inny nadal nie chce działać :shock: ale łatwo się nie dam. Coś tam przy silniku, coś w srodku itd.
Rozglądam się też za elementami do zawieszenia i tym ogólnie jak to wszystko dobrze poskładać. Plus taki że tokarka w domu, zostaje materiał na okucia. Jeśli coś zacznę robić, foto story się pojawi, choć dzięki mojej pracy kierowcy w domu jestem tylko na weekend Dziś w sumie to głównie mojego golfa ogarniałem żeby było czym jeździć jak Audi rozkopię.
We wtorek udało mi się zjechać na chwilę to skoczyłem na SKP przetrzepać wózek, tylne amorki raczej do wymiany, no i tuleje sanek. Reszta okej.
Jest trochę rzeczy do ogarnięcia, ale teraz jak poskładałem golfa do kupy to można się spokojnie zająć Audi.
Cały czas szukam też gratów ale szczerze to na szrotach bieda z 80, na jednym mi gość powiedział ze to za dobre auta na złom
Co do lamp, to przed obiadem coś popróbowałem, przed, w trakcie i po fakcie:
Wychodzi że praktycznie każda z innej parafii Prawa narożna wymieniona wczoraj jest okej choć ktoś wcześniej na silikonie je kleił :shock:
Lewa narożna lekko dziubnięta, lewa środkowa też. Prawa środkowa jakaś Made in Germany ale nie Hella. Póki co licytuję czerwoną blednę to z środkowymi się wstrzymuje