Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 sedan ABK] aparat zaplonowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 28 gru 2014, 09:46

PieterB, w aucie jezdzil nowy 2 letni z ASO a podmienilem na uzywke ktora jezdzila. niestety nie pomoglo :/

Francis1982, krokowiec podmienialem od kumpla wkoncu kupilem ori uzywke i nic to nie zmienilo natomiast sonda nie byla u mnie ruszana przez 3 lata od kad mam auto a poprzedni wlasciciel poierun wie kiedy wymienial i czy wogole wymienial. kiedys na VAGU nieraz byl blad sondy ale ostatnie VAGowania jakie byly robione to juz nie bylo tego bledu. Sonda moze mi tak tutaj mieszac ze obroty podbija w gore i szarpie autem? Bo to razem wystepuje te objawy tylko.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 gru 2014, 09:56

koziolmc60 pisze:Sonda moze mi tak tutaj mieszac ze obroty podbija w gore i szarpie autem?
jak masz dostęp do waga to można by to szybko zweryfikować

Gdzieś w jakimś temacie kiedyś czytałem że sonda może takie cyrki robić ale tu pewności nie mam.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 28 gru 2014, 16:58

PieterB, prpblem w tym ze juz nie mam dostepu do VAGa :/ koledze kabel sie spindolil :/

Witam ponownie. A wiec z godzine temu ide odpalic auto. Zimne bo przed 6 rano tylko jezdzilem. Odpalam na paliwie oczywiscie i chidzi sobie okolo 1200 obrotow. Po nagrzaniu troche silnika przelaczylem na gaz i ruszam. Biarac na luz obroty rosna 1800-2000 i sobie tak stoja. Jechalem bez nogi na gazie gzyd sam sobie tak trzyma obroty. Na skrzyzowaniu dusilem go biegiem zeby mi nie wyl silnik jak stoje. Oczywiscie szarpanie sie pojawilo. Temperatura juz 90 stopni. Pojechalem do sklepu i auto stalo moze z 10 minut. Wracam odpalam i auto juz normalnie jedzie ani nie szarpie ani nie podbija obrotow i ladnie spadaja na 900 z groszami. No i o cu tu biega?? Juz nie mam sil do tego. Po raz kolejny dodam ze to tylko zima tak sie dzieje. <osohozi>

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 28 gru 2014, 17:50

Skoro ponad 3 lata sonda nieruszana można się nią zainteresować. Czy dochodzi 12V na zasilanie grzałki i jak pracuje (wystarczy miernik w przewodzie sygnałowym). Czarny do ECU benzyny i fioletowy do sterownika LPG.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 01 sty 2015, 13:55

Francis1982 napisał/a:
Skoro ponad 3 lata sonda nieruszana

ja mam auto 3 lata i za mojej kadencji nie bylo ruszane a kiedy wogole tam ktos grzebal pierun wie :-/

Witam ponownie.
Dzisiaj temperatura +3 stopnie i zero szarpania i zero podbijania obrotow. I o co mu chodzi z tymi mrozami ?? :roll:

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 sty 2015, 17:46

koziolmc60 pisze:Witam ponownie.
Dzisiaj temperatura +3 stopnie i zero szarpania i zero podbijania obrotow. I o co mu chodzi z tymi mrozami ??
nie znaju :-P
A co do problemu to u mnie tez wczoraj się pojawiło takie coś że falował tuż po zapaleniu na bp od 1200 do 1600 ale po nagrzaniu auta ustało, no nie wiem może gdzieś zawór biegu jałowego przymarzł chodź był dobrze czyszczony ze 3 tyg. temu.
Nie wiem zobaczymy bo na razie był to jednorazowy wybryk było -9 a dziś już temperatura zelżała i jest ok 0 więc normalnie pracował.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 01 sty 2015, 17:58

PieterB, te obroty ze sobie nieraz podnosi to jakos przezyje ale bardzo mnie wnerwia jak jade a on szarpie :evil:

la222
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 24 cze 2011, 09:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: la222 » 01 sty 2015, 18:00

tps spradales?

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 06 sty 2015, 20:33

la222, jak go sie sprawdze? bo ja to bym kupil uzywke druga i tyle :lol:

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 sty 2015, 09:08

koziolmc60, <bylo> opisywane albo multimetrem albo na vag'u

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 23 sty 2015, 22:47

Witam ponownie. Jak wiecie walcze cala zime z szarpaniem auta i podnoszeniem obrotow samoczynnie. Jeden kolega mi podpowiedzial jedna sytuacje jaka u niego wystepowala a mianowicie u niego zacinala sie klapka w obudowie filtra powietrza ktora decydowala czy ciepla powietrze ma leciec czy zimne z zewnatrz auta. Zdjal dolny wężyk ten co wychodza z obudowy filtra i u niego usterka zginela. Zrobilem u siebie to samo i od 4 dni auto jezdzi normalnie. Dodam ze dzisiaj byla u mnie temperatura niecaly 1 stopien na plusie a ostatnio szarpoalo nawet jak bylo 4 na plusie. Nie wiem czy to zdjecie tego wezyka pomoglo jak u kolegi ale na razie auto jezdzi jak powinno. Na szczescie u mnie ida przymrozki i sniego wiec zobaczymy jak bedzie pare stopni na minusie.

I co wy o tym sadzicie panowie? Ta zacinajaca sie klapka moze tak tutaj mącić ?

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 26 sty 2015, 21:23

panowie mam pytanko...byłem na ustawianiu zapłonu bo szarpie też i 2 mechaników powiedziało że jeszcze tak nie widzieli żeby zapłon tak sie zachowywał ... nie wiedzą co to może cały aparat ...na lampie sprawdzali i że im skacze jakby na boki czy cos...jak myślicie może aparat być...czy jak przepływka siedzi to tak lampa by pokazała na pb sprawdzali a tam szarpie na gazie ok było ale po wymianie membran w parowniku nie moge ustawić gazu dobrze bo na pb żle chodzi i nikt gazu nie ustawi niby ..prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 sty 2015, 02:17

Skacze im bo kretyni nie zablokowali sterownika...
Bez tego musi skakać. To dowód na to że stukowiec działa.
O blokowaniu sterownika jest na forum.

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 27 sty 2015, 08:33

wiem mówiłem im żeby zablokowali a oni że nie trzeba ha widać jak sie znają...ale przez zdjecie pinu z czujnika niebieskiego da sie go zablokować czy nie....a te stuki u mnie to pewnie ten zapłon ...przynajmniej na to licze powiem że stuka z rok już jak gazu na 3000 tysia dam przynajmniej

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sty 2015, 09:40

luki88 pisze:byłem na ustawianiu zapłonu bo szarpie też i 2 mechaników powiedziało że jeszcze tak nie widzieli żeby zapłon tak sie zachowywał
kurde, co za mechanicy :evil:
Proponuję poszukać może jakiegoś klubowicza z okolicy który zna temat. Kolega Czarekj jest gdzieś z pod Warszawy ale też masz ze 200, może ktoś bliżej się znajdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl