Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] zawor N75

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 11 gru 2007, 18:47

no wlasnie jak chcesz to zerknij na zdjeciach widac sprezynke i chyba mi sie wydaje ze te zawory golf a audi sa takie same i jeszcze ktos tam pisze ze wkladajac igle w otwor to czuc opor tloczka u mnie tego nie ma jak juz wczesniej pisalem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 gru 2007, 19:58

myster pisze:chyba mi sie wydaje ze te zawory golf a audi sa takie same
Dokładnie mowiąc sa identyczne, zastanawiam sie czy może nie zkleiła sie na beton ta spreżynka z tą gumką. Jak płukałeś zawór to dużo syfu wypłyneło?

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 11 gru 2007, 22:49

Solskier pisze:
myster pisze:chyba mi sie wydaje ze te zawory golf a audi sa takie same
Dokładnie mowiąc sa identyczne, zastanawiam sie czy może nie zkleiła sie na beton ta spreżynka z tą gumką. Jak płukałeś zawór to dużo syfu wypłyneło?
A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 12 gru 2007, 08:35

wiesz pukalem do tego stopnia az bedzie domykac sie i nie bedzie puszczac gora chcialem go rozebrac ale sie wstrzymalem i wyplukam tak jak radziles a co do tej ilosci syfu to troche bylo ale nie duzo i tak jakby tez olej. no i mi teraz ta sprezynka nie daje spokoju :-/





A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?[/quote]

u jednego pyka u drugiego nie pyka i nie ma sie czym martwic, jak ci sie nic nie dzieje z autem <mikolaj>
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=15
poczytaj ten temat

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2007, 08:44

Ale po płukaniu już sie domyka, czy nadal nie zupełnie? Możliwe że uwaliła sie ta sprezynka, w końcu to cały czas pracuje. Spróbuj podłaczyć go jeszcze do prądu bezpośrednio z akumulatora, niech pare razy otowrzy i zamnknie moze jeszcze coś bardziej dociśnie czy zaskoczy na sowje miejsce.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 12 gru 2007, 10:00

no jak sie dmuchnie to s domyka sie teraz i czuc ruch tloczka jak wedruje do gory i jak sie trzyma pionowo to samoczynnie opada i to wlasnie mnie ciekawi bo wydaje mi sie ze tam powinna byc ta sprezyna albo tak jak mowisz ze sie zakleila itp.
Jak bys mial tam jakis n75 nie sprawny to bym byl wdzieczny jak bys mogl srawdzic

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2007, 15:57

Czekaj jak mówiesz, ze jak sie dmuchnie to zamyka i trzyma, jak tak to bedzie ok, bo turbo dmucha cały czas wiec bedzie trzymało go zamknietego.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 13 gru 2007, 11:32

no wlasnie masz racje ale ta sprezynka jak jest to i pelni pewnie jakas role bo przeciez ktos tak sobie jej nie wsadzil :?:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 gru 2007, 11:46

W takim razie może warto rozchylić te blaszki od góry, sciagnąć górną czesci i zajrzeć do środka, moze zerwała sie ta spreżynka, a moze ona stawia tak mały opór ze tego nie czuć.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 13 gru 2007, 15:19

watpie zeby taki maly opor dawala. jakos po niedzieli sie chyba za to zabiore i sie zobaczy co tam jest <osohozi>

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 14 gru 2007, 00:24

myster pisze: A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?

u jednego pyka u drugiego nie pyka i nie ma sie czym martwic, jak ci sie nic nie dzieje z autem <mikolaj>
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=15
poczytaj ten temat
niestety nie ma podanego adresu co podales, a co do pukania lub nie, to od czego to zalezy i kiedy rozpoznac ze to zdrowy a kiedy chorobowy objaw?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 gru 2007, 09:24

Pukanie n75 to zazwyczaj zdrowy objaw, jak puka na wolnych obrotach to ok, można to wyeliminowac usatwieniami kompa, zeby przestał nadużywać n75, np po chipie na postoju praktycznie wogóle sie nie włancza, załancza sie tylko i wyłacznie przy przeładowaniu. Jak jest moc i nie łapie trybów awaryjnych to moze sobie pukać nawet cały czas i nie ma co szukać dziury w calym <ok>

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 14 gru 2007, 20:12

Solskier pisze:Pukanie n75 to zazwyczaj zdrowy objaw, jak puka na wolnych obrotach to ok, można to wyeliminowac usatwieniami kompa, zeby przestał nadużywać n75, np po chipie na postoju praktycznie wogóle sie nie włancza, załancza sie tylko i wyłacznie przy przeładowaniu. Jak jest moc i nie łapie trybów awaryjnych to moze sobie pukać nawet cały czas i nie ma co szukać dziury w calym <ok>
ok, dzieki :) wiec niech sobie dzieciolek puka, skoro to zdrowe :)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 gru 2007, 10:14

TDI80 pisze:niech sobie dzieciolek puka, skoro to zdrowe :)
Zdrowe to raczej nie jest (dla samego zaworu) bo czesto pracuje na darmo, nawet w tedy kiedy nie ma takiej potrzeby.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl