[B4 1Z] zawor N75
A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?Solskier pisze:Dokładnie mowiąc sa identyczne, zastanawiam sie czy może nie zkleiła sie na beton ta spreżynka z tą gumką. Jak płukałeś zawór to dużo syfu wypłyneło?myster pisze:chyba mi sie wydaje ze te zawory golf a audi sa takie same
wiesz pukalem do tego stopnia az bedzie domykac sie i nie bedzie puszczac gora chcialem go rozebrac ale sie wstrzymalem i wyplukam tak jak radziles a co do tej ilosci syfu to troche bylo ale nie duzo i tak jakby tez olej. no i mi teraz ta sprezynka nie daje spokoju
A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?[/quote]
u jednego pyka u drugiego nie pyka i nie ma sie czym martwic, jak ci sie nic nie dzieje z autem <mikolaj>
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=15
poczytaj ten temat
A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?[/quote]
u jednego pyka u drugiego nie pyka i nie ma sie czym martwic, jak ci sie nic nie dzieje z autem <mikolaj>
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=15
poczytaj ten temat
no jak sie dmuchnie to s domyka sie teraz i czuc ruch tloczka jak wedruje do gory i jak sie trzyma pionowo to samoczynnie opada i to wlasnie mnie ciekawi bo wydaje mi sie ze tam powinna byc ta sprezyna albo tak jak mowisz ze sie zakleila itp.
Jak bys mial tam jakis n75 nie sprawny to bym byl wdzieczny jak bys mogl srawdzic
Jak bys mial tam jakis n75 nie sprawny to bym byl wdzieczny jak bys mogl srawdzic
niestety nie ma podanego adresu co podales, a co do pukania lub nie, to od czego to zalezy i kiedy rozpoznac ze to zdrowy a kiedy chorobowy objaw?myster pisze: A ja przylacze sie do tematu i spytam czyto normalne ze tak pyka nen zaworek, tzn po przekreceniu stacyjki takie rownomierne szybkie pyk, pyk, pyk, z jakas czestotliwoscia 120-150 na minute pykniec, co to jest i czy to normalny objaw?
u jednego pyka u drugiego nie pyka i nie ma sie czym martwic, jak ci sie nic nie dzieje z autem <mikolaj>
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=15
poczytaj ten temat
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Pukanie n75 to zazwyczaj zdrowy objaw, jak puka na wolnych obrotach to ok, można to wyeliminowac usatwieniami kompa, zeby przestał nadużywać n75, np po chipie na postoju praktycznie wogóle sie nie włancza, załancza sie tylko i wyłacznie przy przeładowaniu. Jak jest moc i nie łapie trybów awaryjnych to moze sobie pukać nawet cały czas i nie ma co szukać dziury w calym <ok>
ok, dzieki wiec niech sobie dzieciolek puka, skoro to zdroweSolskier pisze:Pukanie n75 to zazwyczaj zdrowy objaw, jak puka na wolnych obrotach to ok, można to wyeliminowac usatwieniami kompa, zeby przestał nadużywać n75, np po chipie na postoju praktycznie wogóle sie nie włancza, załancza sie tylko i wyłacznie przy przeładowaniu. Jak jest moc i nie łapie trybów awaryjnych to moze sobie pukać nawet cały czas i nie ma co szukać dziury w calym <ok>