[B3 2.0 PS] Problem ze spalaniem poważny!
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 gru 2014, 09:50
I zmienia. Ng zabija wtrysk mechaniczny. Czestym lekarstwem na te silniki jest tylko zmiana wtrysku. A jesli masz jakies ale, to miej odwage napisac do mnie na pw a nie tak ogolnie.quattroBandit pisze:imho juz patrzeć nie mogę na to reklamowanie si,ę ze zmianą wtrysku na elektroniczny... jak ktos będzie chciał to se zmieni, ot co.
i fakt, trochę jest zabijane poczciwe NG
Mechaniczny wtrysk wcale nie zabija NG.Mysle ze wiekszosc osob przechodzi na elektronike z racji klopotow,nieumiejetnego obchodzenia sie z NG,niefachowych napraw tego silniku jak i ukladu wtrysku mechanicznego.Maja dosc strzalow gazu,falowania obrotow,klopotow z rozdzielaczem itp itd.Ponadto przechodza na eletronike chcac modzic NG dla lepszych osiagow.NG dla mnie nigdy nie bylo i nie bedzie scigantem.To tylko zwykly silnik do "crusingu",by jechac spokojnie,otworzyc sobie szybke i posluchac jak pieknie brzmi NG.
tak, jak kolega luk448, napisał, te silniki zabijają spartaczone naprawy, a nawet i źle postawione diagnozy przez "mechaników", domorosłych czy tez nie.
nie zgodze się tylko z potencjałem silnika NG.
moim zdaniem jest duży, tylko należy umiejętnie go wykorzystać. Ten silnik jest w stanie dobrze pojechać, musi być tylko dobrze zestrojony. ot tyle
Podobnie, a nawet lepiej jest z 2.0 R5 (JS/HP/ PS(nowszy-ke jetronic)). te silniki ładnie sie wkręcają
pozdrawiam !
nie zgodze się tylko z potencjałem silnika NG.
moim zdaniem jest duży, tylko należy umiejętnie go wykorzystać. Ten silnik jest w stanie dobrze pojechać, musi być tylko dobrze zestrojony. ot tyle
Podobnie, a nawet lepiej jest z 2.0 R5 (JS/HP/ PS(nowszy-ke jetronic)). te silniki ładnie sie wkręcają
pozdrawiam !
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
emanuel po prostu każdemu kto ma mechaniczny wtrysk to proponujesz, równie dobrze możesz to proponować na pw Co do fachowości zabiegu się nie wpierniczam, bo to nie mój interes jak to robisz. Mi wystarczy że wiem jak można ładniej. :mrgreen: Taki trochę esteta ze mnie, lubię mieć porządek pod maską
I rzeczywiście niestety nieumiejętność napraw, brak fachowości i wiedzy mechaników bądź użytkowników niszczy mechaniczny wtrysk. Pomijam kwestię gazu, bo można, tylko trzeba chwilę nad nim posiedzieć. Albo podobnie jak ja zlikwidować kompletnie mechaniczny na rzecz gazu.... Ale to było kiedyś (trzymało seryjną moc pomimo niezłych katów jakie przeszedł silnik. )
I rzeczywiście niestety nieumiejętność napraw, brak fachowości i wiedzy mechaników bądź użytkowników niszczy mechaniczny wtrysk. Pomijam kwestię gazu, bo można, tylko trzeba chwilę nad nim posiedzieć. Albo podobnie jak ja zlikwidować kompletnie mechaniczny na rzecz gazu.... Ale to było kiedyś (trzymało seryjną moc pomimo niezłych katów jakie przeszedł silnik. )
Ja myślę, że przy cenie zakupu auta za 2 tys. cudów się spodziewać nie należy a raczej dużo pracy i nakładów kasy, żeby z takiego auta zrobić dobrze jeżdżący sprzęt. Nic do tego nie ma mechaniczny wtrysk, który sam w sobie zły nie jest o ile ktoś go nie popsuł, jak zresztą z innymi podzespołami. Osobiście lubię oryginał, miałem długo NG i jeździ do tej pory u kumpla bezproblemowo mimo 26lat, teraz jest 7A i też jeździ. Po pierwsze nie psuć, po drugie nie psuć i po trzecie...
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10