Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 PS] Problem ze spalaniem poważny!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 sty 2015, 11:15

Zabijacie stare poczciwe NG tymi przerobkami na elektronike :mrgreen:

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 08 sty 2015, 20:18

imho juz patrzeć nie mogę na to reklamowanie si,ę ze zmianą wtrysku na elektroniczny... jak ktos będzie chciał to se zmieni, ot co.
i fakt, trochę jest zabijane poczciwe NG

damiannno90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2014, 09:50

Post autor: damiannno90 » 08 sty 2015, 20:18

Dzięki w sobotę pojadę na lampe ustawić zapłon i bd pisać czy pomogło

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 08 sty 2015, 20:30

quattroBandit pisze:imho juz patrzeć nie mogę na to reklamowanie si,ę ze zmianą wtrysku na elektroniczny... jak ktos będzie chciał to se zmieni, ot co.
i fakt, trochę jest zabijane poczciwe NG
I zmienia. Ng zabija wtrysk mechaniczny. Czestym lekarstwem na te silniki jest tylko zmiana wtrysku. A jesli masz jakies ale, to miej odwage napisac do mnie na pw a nie tak ogolnie.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 09 sty 2015, 00:24

Mechaniczny wtrysk wcale nie zabija NG.Mysle ze wiekszosc osob przechodzi na elektronike z racji klopotow,nieumiejetnego obchodzenia sie z NG,niefachowych napraw tego silniku jak i ukladu wtrysku mechanicznego.Maja dosc strzalow gazu,falowania obrotow,klopotow z rozdzielaczem itp itd.Ponadto przechodza na eletronike chcac modzic NG dla lepszych osiagow.NG dla mnie nigdy nie bylo i nie bedzie scigantem.To tylko zwykly silnik do "crusingu",by jechac spokojnie,otworzyc sobie szybke i posluchac jak pieknie brzmi NG.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 09 sty 2015, 09:15

W pełni się z Tobą zgadzam. Sam bym lepiej tego nie ujął <ok>

zukreator

Post autor: zukreator » 09 sty 2015, 09:47

tak, jak kolega luk448, napisał, te silniki zabijają spartaczone naprawy, a nawet i źle postawione diagnozy przez "mechaników", domorosłych czy tez nie.

nie zgodze się tylko z potencjałem silnika NG.
moim zdaniem jest duży, tylko należy umiejętnie go wykorzystać. Ten silnik jest w stanie dobrze pojechać, musi być tylko dobrze zestrojony. ot tyle
Podobnie, a nawet lepiej jest z 2.0 R5 (JS/HP/ PS(nowszy-ke jetronic)). te silniki ładnie sie wkręcają


pozdrawiam !

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 09 sty 2015, 21:21

emanuel po prostu każdemu kto ma mechaniczny wtrysk to proponujesz, równie dobrze możesz to proponować na pw :) Co do fachowości zabiegu się nie wpierniczam, bo to nie mój interes jak to robisz. ;) Mi wystarczy że wiem jak można ładniej. :mrgreen: Taki trochę esteta ze mnie, lubię mieć porządek pod maską ;)
I rzeczywiście niestety nieumiejętność napraw, brak fachowości i wiedzy mechaników bądź użytkowników niszczy mechaniczny wtrysk. Pomijam kwestię gazu, bo można, tylko trzeba chwilę nad nim posiedzieć. ;) Albo podobnie jak ja zlikwidować kompletnie mechaniczny na rzecz gazu.... Ale to było kiedyś (trzymało seryjną moc pomimo niezłych katów jakie przeszedł silnik. ;) )

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 10 sty 2015, 10:00

Ja myślę, że przy cenie zakupu auta za 2 tys. cudów się spodziewać nie należy a raczej dużo pracy i nakładów kasy, żeby z takiego auta zrobić dobrze jeżdżący sprzęt. Nic do tego nie ma mechaniczny wtrysk, który sam w sobie zły nie jest o ile ktoś go nie popsuł, jak zresztą z innymi podzespołami. Osobiście lubię oryginał, miałem długo NG i jeździ do tej pory u kumpla bezproblemowo mimo 26lat, teraz jest 7A i też jeździ. Po pierwsze nie psuć, po drugie nie psuć i po trzecie...

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 10 sty 2015, 21:57

luk448 pisze:Mechaniczny wtrysk wcale nie zabija NG
ok ale jak wacha z rozdzielacza kapie na filtr powietrza to jest cacy ;-) ile aut zapaliło się od tego...
mechaniczny wtrysk był dobry ale do przebiegu 300tys. km.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 10 sty 2015, 22:30

Dziki pisze:mechaniczny wtrysk był dobry ale do przebiegu 300tys. km.
ło panie, przeciez wszystkie sprzedawane egzemplarze maja po 190 tysi, skad taka wielka cyfra? hehe

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 10 sty 2015, 22:33

odkąd siedzę w rajchu i znam ich właściwe przebiegi zanim trafią na handel w PL <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 10 sty 2015, 23:39

Dziki, mechaniczny wtrysk jest dobry nawet po przebiegu i 300 tysi.Wystarczy odpowiedni dbac o auto serwisowac je a nie drutowac nieudolnie i robic to u ludzi ktorzy sie na tym znaja.Pozatym...Kiedys auta projektowali inzynierowie a nie jak dzis...ksiegowi...

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 12 sty 2015, 17:47

luk448 pisze:, .Kiedys auta projektowali inzynierowie a nie jak dzis...ksiegowi...
Idealnie powiedziane :mrgreen: <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl