Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80b4]1.8 ADR turbo quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 16 paź 2014, 07:40

jak dla mnie to temu auto brakuje dobrego lakieru.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 18 paź 2014, 09:33

duo pisze:auto brakuje dobrego lakieru
jest plan na lakiernika w przyszłym sezonie
i na jeszcze kilka innych rzeczy :-P

nowe nabytki eaton m45 (m62 padła przekładnia) Obrazek
nowa pompa 4bar
Obrazek
i nowe łączniki na kolektor ssący ori gumy popękały
Obrazek

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 14 sty 2015, 20:46

Eaton M45 z odpowiednim przełożeniem powinien nadmuchać 200KM ;-)

Pompa 4barowa max ciśnienia czy roboczego?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 sty 2015, 01:29

turbofin pisze:Eaton M45 z odpowiednim przełożeniem powinien nadmuchać 200KM
przełożenie dobrane mam nadzieje odpowiednio max 0.7bar przy starcie min 0.2bar przy 5500 obr
tak teoretycznie według mapy tego kompresora powinno być
co do mocy celuje raczej w 150-170KM
turbofin pisze:Pompa 4barowa max ciśnienia czy roboczego?
roboczego,poprzednia była za słaba przy ok 180km/h daje 2,8bar trochę mało
pochodziła z 2.8 ta od 1.8t apy od s3 siedzi w zbiorniku i daje 3,7 przy 170km/h
jak ukończę składanie całości to dam wykres z hamowni ale to raczej pod koniec lutego początek marca najpóźniej
+ jeszcze parę zmian w zawieszeniu i układzie hamulcowym
obecnie przygotowany mam wydech kompletny 4-2-1 oraz komplet tarcz oryginalnie z przodu i tyłu były tarcze 256mm będą 280 i mcpherson z obniżonymi o 15mm talezykami
dalsze info za jakiś czas mam nadzieje

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 sty 2015, 09:41

Tak z ciekawosci... czym chcesz to wysterowac?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 sty 2015, 10:35

karolas123 pisze:czym chcesz to wysterowac?
tak jak do tej pory DET3

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 15 sty 2015, 17:06

DET-a masz podłączonego jako świnkę czy FIT?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 sty 2015, 20:58

podpięty będzie jako świnia ale to już zadanie dla znajomego który będzie pisał mapę

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 sty 2015, 21:12

jacek199315 pisze:ale to już zadanie dla znajomego
Ominie cię najciekawsze ;)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 15 sty 2015, 22:06

Jest ktoś na forum kto stroił DET-3 jako FIT ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 sty 2015, 22:50

Ja stroiłem kilka konkurencyjnych DECów w trybie samodzielnego sterownika wtrysku (odpowiednik FIT-a) przy przeróbkach mechanicznego wtrysku na elektroniczny. I to jest trudniejsze, bo w DET3 po podłączeniu wyjścia kontrolera sondy AFR do DET3 można sobie danymi z loga pokryć komórki mapy i na spokojnie zobaczyć gdzie jest jaki AFR.
W przy DECu trzeba się rozdwajać patrząc na afr i komórkę mapy co jest jeszcze trudniejsze jak kierowca skacze po wszystkich komórkach. Ale po kilkunastu razach już się trochę wprawiłem. Może producent DECa wprowadzi kiedyś podobną funkcjonalność.
Chyba jak wreszcie się wezmę za swój projekt to wsadzę właśnie DET3.
Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 16 sty 2015, 21:01

aldi pisze:Ominie cię najciekawsze ;)
już mam dość kabelkologi mam ja na co dzień w robocie (elektromonter)
aldi pisze:Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
w abk było prościej obracanie kopułką a do paliwa starczał emulator od gazu :-P
w adr nie jest tak łatwo :-(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 lut 2015, 21:32

jacek199315 pisze:
aldi pisze:Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
w abk było prościej obracanie kopułką a do paliwa starczał emulator od gazu :-P
w adr nie jest tak łatwo :-(
Tylko przy doładowaniu trzeba opóźnić zapłon a sterownik z silnika wolnossącego tego nie ogarnie. Aparat można przekręcić aby zapłon był późniejszy, aby przy doładowaniu nie dzwonił ale to nie sprawdzi się, bo będzie też za późny przy jeździe na podciśnieniu.
Ostatnio zalazłem fajny kalkulator do obliczania startowej mapy zapłonu.

Tylko trzeba mieć prawdziwego excela bo ten googlowski arkusz nie daje rady
Obrazek

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 23 mar 2015, 20:39

prawdopodobnie w następnym tyg będę składał wszystko na gotowo na razie oczekuje na łączniki silikonowe,zawór DV i pompę dla hydro ręcznego
jutro skończę ogarniać podłączenia DET3 jako świni
wszystko idzie powoli ale mam nadzieje ze w dobrym kierunku ;-)
nowy wydech
Obrazek
nowy silowniki maski
Obrazek
nowa kratka zderzaka
Obrazek

nowa klamka i luinka drzi kierowcy
Obrazek
i oczywiście m45 od clk 2.3
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


a tu foto z testu na doładowaniu 0,8bar
Obrazek
według nawigacji osiągnąłem 237KM/h
spalanie średnie podczas testu 56l/100km
afr 13,4
egt 850
powiem szczerze ze jestem bardzo zadowolony z efektu muszę tylko popracować nad szczelnością i mapa zapłonu czas wtrysku waha się od 18 do 22 ms ciśnienie paliwa 3,4-6bar

[ Dodano: 2015-03-23, 20:39 ]
no i pojawił się problem który mnie bardzo zaniepokoił,dziś rano jadąc spokojnie ok 80KM/h zaczęła dość mocno szumieć maglownica dźwięk podobny jak w przypadku nieszczelności kolektora .
wspomaganie nadal dziala
podczas skręcania na postoju tak jak i w czasie jazdy szum ustaje jednak po puszczeniu kierownicy pojawia się znowu
co może być przyczyną

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 23 mar 2015, 20:50

srodkowy tłumik zamiennik? bez przeróbek się nie obejdzie, bynajmniej u mnie tak było...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl