[80b4]1.8 ADR turbo quattro
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
przełożenie dobrane mam nadzieje odpowiednio max 0.7bar przy starcie min 0.2bar przy 5500 obrturbofin pisze:Eaton M45 z odpowiednim przełożeniem powinien nadmuchać 200KM
tak teoretycznie według mapy tego kompresora powinno być
co do mocy celuje raczej w 150-170KM
roboczego,poprzednia była za słaba przy ok 180km/h daje 2,8bar trochę małoturbofin pisze:Pompa 4barowa max ciśnienia czy roboczego?
pochodziła z 2.8 ta od 1.8t apy od s3 siedzi w zbiorniku i daje 3,7 przy 170km/h
jak ukończę składanie całości to dam wykres z hamowni ale to raczej pod koniec lutego początek marca najpóźniej
+ jeszcze parę zmian w zawieszeniu i układzie hamulcowym
obecnie przygotowany mam wydech kompletny 4-2-1 oraz komplet tarcz oryginalnie z przodu i tyłu były tarcze 256mm będą 280 i mcpherson z obniżonymi o 15mm talezykami
dalsze info za jakiś czas mam nadzieje
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja stroiłem kilka konkurencyjnych DECów w trybie samodzielnego sterownika wtrysku (odpowiednik FIT-a) przy przeróbkach mechanicznego wtrysku na elektroniczny. I to jest trudniejsze, bo w DET3 po podłączeniu wyjścia kontrolera sondy AFR do DET3 można sobie danymi z loga pokryć komórki mapy i na spokojnie zobaczyć gdzie jest jaki AFR.
W przy DECu trzeba się rozdwajać patrząc na afr i komórkę mapy co jest jeszcze trudniejsze jak kierowca skacze po wszystkich komórkach. Ale po kilkunastu razach już się trochę wprawiłem. Może producent DECa wprowadzi kiedyś podobną funkcjonalność.
Chyba jak wreszcie się wezmę za swój projekt to wsadzę właśnie DET3.
Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
W przy DECu trzeba się rozdwajać patrząc na afr i komórkę mapy co jest jeszcze trudniejsze jak kierowca skacze po wszystkich komórkach. Ale po kilkunastu razach już się trochę wprawiłem. Może producent DECa wprowadzi kiedyś podobną funkcjonalność.
Chyba jak wreszcie się wezmę za swój projekt to wsadzę właśnie DET3.
Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
już mam dość kabelkologi mam ja na co dzień w robocie (elektromonter)aldi pisze:Ominie cię najciekawsze
w abk było prościej obracanie kopułką a do paliwa starczał emulator od gazualdi pisze:Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
w adr nie jest tak łatwo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko przy doładowaniu trzeba opóźnić zapłon a sterownik z silnika wolnossącego tego nie ogarnie. Aparat można przekręcić aby zapłon był późniejszy, aby przy doładowaniu nie dzwonił ale to nie sprawdzi się, bo będzie też za późny przy jeździe na podciśnieniu.jacek199315 pisze:w abk było prościej obracanie kopułką a do paliwa starczał emulator od gazualdi pisze:Strojenie paliwa to wg. mnie jest sporo łatwiejsze niż zrobienie mapy zapłonu aby silnik nie dzwonił, nie palił dużo i miał moc.
w adr nie jest tak łatwo
Ostatnio zalazłem fajny kalkulator do obliczania startowej mapy zapłonu.
Tylko trzeba mieć prawdziwego excela bo ten googlowski arkusz nie daje rady
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
prawdopodobnie w następnym tyg będę składał wszystko na gotowo na razie oczekuje na łączniki silikonowe,zawór DV i pompę dla hydro ręcznego
jutro skończę ogarniać podłączenia DET3 jako świni
wszystko idzie powoli ale mam nadzieje ze w dobrym kierunku
nowy wydech
nowy silowniki maski
nowa kratka zderzaka
nowa klamka i luinka drzi kierowcy
i oczywiście m45 od clk 2.3
a tu foto z testu na doładowaniu 0,8bar
według nawigacji osiągnąłem 237KM/h
spalanie średnie podczas testu 56l/100km
afr 13,4
egt 850
powiem szczerze ze jestem bardzo zadowolony z efektu muszę tylko popracować nad szczelnością i mapa zapłonu czas wtrysku waha się od 18 do 22 ms ciśnienie paliwa 3,4-6bar
[ Dodano: 2015-03-23, 20:39 ]
no i pojawił się problem który mnie bardzo zaniepokoił,dziś rano jadąc spokojnie ok 80KM/h zaczęła dość mocno szumieć maglownica dźwięk podobny jak w przypadku nieszczelności kolektora .
wspomaganie nadal dziala
podczas skręcania na postoju tak jak i w czasie jazdy szum ustaje jednak po puszczeniu kierownicy pojawia się znowu
co może być przyczyną
jutro skończę ogarniać podłączenia DET3 jako świni
wszystko idzie powoli ale mam nadzieje ze w dobrym kierunku
nowy wydech
nowy silowniki maski
nowa kratka zderzaka
nowa klamka i luinka drzi kierowcy
i oczywiście m45 od clk 2.3
a tu foto z testu na doładowaniu 0,8bar
według nawigacji osiągnąłem 237KM/h
spalanie średnie podczas testu 56l/100km
afr 13,4
egt 850
powiem szczerze ze jestem bardzo zadowolony z efektu muszę tylko popracować nad szczelnością i mapa zapłonu czas wtrysku waha się od 18 do 22 ms ciśnienie paliwa 3,4-6bar
[ Dodano: 2015-03-23, 20:39 ]
no i pojawił się problem który mnie bardzo zaniepokoił,dziś rano jadąc spokojnie ok 80KM/h zaczęła dość mocno szumieć maglownica dźwięk podobny jak w przypadku nieszczelności kolektora .
wspomaganie nadal dziala
podczas skręcania na postoju tak jak i w czasie jazdy szum ustaje jednak po puszczeniu kierownicy pojawia się znowu
co może być przyczyną