Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 09 wrz 2014, 19:44

Krzysiek 84
Ma racje szkoda się rozpisywać 20 km od Ciebie masz szpeca od tych aut umawiaj się i bd zadowolony.

HasDuBuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 wrz 2014, 11:45

Post autor: HasDuBuch » 09 wrz 2014, 20:33

Po lekturze tak zakładałem bo widać, że Mistrz. Ino jakoś go dociągnąć :/ Już pytam na privie i dzięki za upewnienie do kogo się zwracać :)
Pozdrawiam

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 10 wrz 2014, 15:55

Tylko pozazdrościć, że masz takiego fachowca tak blisko. A tymczasem wrzucam zdjęcia z Vaga. Zrobiłem parę km i temperaturę pokazywał ok 90 stopni podczas podłączania Vag. Dodam, że dawka była ustawiana na 14 o ilę pamiętam. 6 tys km temu ;)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 wrz 2014, 17:19

Musiało Ci się przestawić czasami tak bywa. ;-)

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 10 wrz 2014, 20:17

Kąt wtrysku taki może być? Nie ma problemów z zapalaniem. Dawkę ustawić na 15 czy 20?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 wrz 2014, 20:32

pok3r pisze:Kąt wtrysku taki może być?
Kąt na 45-50 ,dawka może być ok.15-20, w tej chwili poniżej 2 mg ,trochę duża ;-)

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 11 wrz 2014, 17:12

Czyli jak zmniejszę dawkę to samochód będzie żwawszy?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 wrz 2014, 18:08

pok3r pisze:Czyli jak zmniejszę dawkę to samochód będzie żwawszy?
A gdzie ja tak napisalem :?: :shock: Troche duża w stosunku do ori wartosci ,wiec jak chcesz ori wartosc to 020 ,a jak masz nie modzony ori sterownik ,to i 15 nie bedzie za duzo ,bo czy 15 czy 20 ,to i tak muł ;-)

jaaarekw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2015, 16:56

[B4 1.9 1Z] Audi 80 b4 AFN Nie odpala

Post autor: jaaarekw » 20 sty 2015, 17:11

Witam jestem nowy nazywam sie Jarek pochodzę z okolic Lubina mam 23lata.
Mam pewien problem z moją audiczką posiada ona silnik 1.9tdi 110km AFN.
Przedstawie jaki problem mam z nią.
Wracając ze szkoły audi miała moc tylko przerywała zauważyłem że zaczęła mi mrugać kontrolka od chyba składania dachu jadą nie raz przerwała ale normalnie miała moc przez 10km normalnie a 10km od czasu do czasu przerwała dojechałem spokojnie do domu samochód postał chwile odpaliłem przejechałem się i zgasiłem próbowałem ponownie odpalić a ona tylko kręciła bez oznak żeby zapaliła pokręciłem ją może z 2 razy po 10s. I nie odpaliła po 30min chciałem spróbować odpalić a ona bez reakcji nawet nie słychać reakcji rozrusznika. Tylko słychać pykanie przez 10s z okolic pompy wtryskowej.
I mam taką prośbę czy rozrusznik mógł by się spalić czy porostu komputer nie puszcza kontrolka od dachu miga na zapłonie już nawet tak sobie myślę od czego może być ta kontrolka. Znajduje się ona w tych 9 koło siebie i jest w pierwszym rzędzie pionowo na 2 miejscu jak się orientuje w dieslu powinno być tam grzanie świeć a ja posiadam licznik od benzyny bo obrotomierz jest wyskalowany 80tys.
Bym był wdzięczny za odpowiedź bo nie wiem co robić co lepsze nie moge znaleźć w tyczki od kompa komputer mam pod kierownica pozdrawiam. Dodam że silnik jest żwawy normalnie osiągał prędkość w okolicach 200-210km/h dodam kilka fotek może coś pomogą .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sty 2015, 18:04

jaaarekw pisze:czy rozrusznik mógł by się spalić czy porostu komputer nie puszcza
Komputer nic nie wie o istnieniu rozrusznika ,bo jego robota to w zasadzie sterownie pompą wtryskową ;-) więc jakim cudem miałby odcinać rozrusznik :?: takie cuda i komputery ,co ''widzą rozruszniki ,pompki spryskiwaczy , otwarte drzwi ,czy inne rzeczy ,to w nowoczesnych autach ,a nie w aucie z połowy lat 90 tych ;-)... sprawdż gdzie ci "ginie " prąd ,bo to jest ewidentnie przyczyną ,choć obawiam się że przy takiej rzeżbie,jaką masz w tym aucie,raczej będzie cięzko .Ale pierwszy podejrzany ,to kostka stacyjki ;-)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2015, 18:15 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

jaaarekw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2015, 16:56

Post autor: jaaarekw » 20 sty 2015, 18:10

Kupiłem taki samochód wszystko było poukrywane a samochód kupiłem za marne grosze nie całe 2000zł z silnikiem afn który chodził mi przez 2 lata bez awarii 80tys km spróbuje na krótko czy rozrusznikiem ruszy a nie wiecie może co to za kontrolka z tym dachem przed tem zapalała sie i gasła a teraz mruga może imbo???

miki1305
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 25 lut 2010, 11:33

Post autor: miki1305 » 20 sty 2015, 19:40

To raczej ewidentnie coś z elektryką. Albo coś sie przetarło albo jakieś gryzonie. Ta kontrolka to może być imo(nie rozłancza i nie możesz zapalić albo świece i mróga bo złapał błąd) ale kto wie co autor tego wynalazku miał na myśli. Instalacje masz pro wieć życze powodzenia w szukaniu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sty 2015, 19:57

miki1305 pisze: Ta kontrolka to może być imo
Blokada immo wygląda inaczej <ok> silnik odpala na ok.1 sek i gaśnie ,i tak za kazdym razem identycznie 8-) Auto do diagnozy pod vaga,w sprawie kontrolki ,o ile chodzi o kontrolkę świec żarowych ...w sprawach mechanicznych jak i innych kontrolek ,w tym nie działającego rozrusznika ,vag nic niestety nie pokaże ,więc pozostaje tylko metoda sprawdzania gdzie ginie prąd

jaaarekw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2015, 16:56

Post autor: jaaarekw » 20 sty 2015, 22:54

Z rozrusznikiem doszedłem musi być coś z automatem sprawdziłem żarówką na grubym kablu świeci a w pozycji rozruchu cienki przewód też świeci jutro się biore za wymianę rozrusznika który posiadam z audi a4

[ Dodano: 2015-01-20, 22:55 ]
a gdzie może być gniazdo diagnostyczne bo w starym zetorku miałem w bezpiecznikach

ololuk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 08 sty 2012, 12:10
Lokalizacja: Wrocław

[B4 1.9 1Z] Nie odpala zmienny kat wtrysku

Post autor: ololuk » 22 lut 2015, 10:54

Witam wszystkich.Mam problem z moja b4.Zaczelo się od szarpania.Wyczyscilem nastawnik pojezdzilem auto nadal szarpalo po okolo godzinie jak silnik wystygl juz nie odpalilem kreci rozrusznikiem ale jakby odcięlo paliwo.Zaciagnelem do mechanika podlacza pod komputer i pokazuje czujnik plozenia walu i kat wtrysku ten drugi zmienny skacze z 50 na 255.Czujnik plozenia walu wymieniony bez zmian klin na wale i wal ok pompa poszla do sprawdzenia tez jest ok umyta wyminione uszczelki i takie tam pompiarz stwierdza ze jeszcze długo pojeździ na tej pompie nastawnik ok.Mechanik sugeruje uszkodzony komputer.Co robic proszę o pomoc pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl