Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Zmiana gaznika na bezposredni wtrysk elektryczny

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 21 gru 2014, 16:09

turbofin pisze:Jeżdziłem z gaźnikiem kompresorem i lpg koło 1,5 roku i nic nie wybuchło.
ja z kompresorem i mikserem przed kompresorem jeździłem blisko 6 mies robiąc w tym czasie ok 4tys km i nic nie nie działo

ArasLDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 22 gru 2014, 22:54

Post autor: ArasLDZ » 23 gru 2014, 22:50

A nie łatwiej/taniej zrobić swapa na jakieś 2.0 na wielopunkcie? Stoi to pewnie na co drugim szrocie które ma C4 na placu. Piec kupisz za 300-400 zł, wiązkę z kompem za 100 zł, skrzynia ze 300 zł. A jak już rzeźbić w 1.6 to moze celować w 4 gaźniki od CBR1000?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2014, 23:21

ArasLDZ pisze:A nie łatwiej/taniej zrobić swapa na jakieś 2.0 na wielopunkcie?
ArasLDZ pisze:wiązkę z kompem za 100 zł,
Tylko przy tych silnikach na digifancie jak np. ABK który występował w C4 i B4 występuje przepływomierz cenniejszy niż złoto, który jako używany chodzi po 200-350zł. I po co nowa skrzynia.

Mam nadzieję że nie nabijasz postów aby szybko dostać się do działu giełda.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 23 gru 2014, 23:43

aldi pisze: występuje przepływomierz cenniejszy niż złoto
po kilka godzinach zabawy daje się zastąpić elektronikiem od nowszych wersji

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2014, 23:57

Ale i tak pewni nie ma w internecie żadnego opisu jak to zrobić a po drugie sporo osób pewnie i tak nie da rady tego przerobić.

Ostatnio sam się zabierałem za wzięcie przepływomierza z ABK doklejenie do jego wylotu innego przepływomierza. Podłączanie zasilania do obydwu, mierzenie i porównanie napięć na wyjściu.

ArasLDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 22 gru 2014, 22:54

Post autor: ArasLDZ » 24 gru 2014, 10:09

Ceny części uzależnione są od źródła. Szrot to zazwyczaj dość tanie źródło popularnych gratów. Forum to źródło trudno dostępnych fantów.
Ja kupuje klamoty na szrotach. Mam je czasem za ułamek wartości lecz trzeba się naszukać. :-/

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 21 sty 2015, 17:09

Jestem coraz bliżej zmiany na jednopunktowy wtrysk z pierburga. Mogę mieć wtrysk, wiązkę i komputer za niską cenę, ale z tego źródła to szybciej dostanę to z golfa. I mam takie pytanie czy długość wiązki będzie odpowiednia. Czy nie będzie trzeba jej skracać, wydłużać. Druga sprawa to wtyczki. Zdaję mi się że różnią się wtyczki od czujników, a jak z resztą? Czy jednak będzie to Plug&Play? Ma ktoś wiedzę na ten temat? Jeszcze jedno pytanko. Czy jest różnica we wtrysku, wiązce itd. z B3 1.8, B4 2.0 i ewentualnie z golfa?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 sty 2015, 17:44

Jak z golfa to zupełnie inna wiązka bo tam ECU jest pod maską. Więc albo będziesz musiał wykorzystać kable z pierburga albo wsadzić gdzieś ECU pod maskę.

A mono wtrysku były kilka wersji, gdzieś ktoś na forum opisywał. Chyba na końcu produkcji B3 i początku B4 był taki sam.

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 21 sty 2015, 18:37

Czyli nie będzie dużej różnicy, czy wezmę z B3 albo z B4? Gardziel jest ta sama? Jakoś słupek silnika o oznaczeniu SD trzeba napędzić.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 sty 2015, 20:08

Chyba tak, chyba jakiś silnik z C4ki miał większą gardziel.

Press2Play
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Press2Play » 25 mar 2015, 20:13

Witam juz sie uporalem z problemem gaznika. zalozylem gaznik od CBR600 i daje rade ale spalanie wzroslo wiec ostatecznie zakladac ten gaznik bede tylko na zloty.
A teraz do rzeczy nie wiem czy moge podpac te pytania pod ten temat ale wolalbym nie zasmiecac forum nowymi tematami.
Swiatla chcialem zmienic na łączone z przodu łączone albo nie laczone znalazlem takie nie łączone tylko cos czuje ze to sa swiatla od coupe(ktore sa krotsze od tych w sedanach?) i bedzie trzeba wymienic grill na ten z coupe zeby to jakos wygladalo. Co do tylnych swiatel to myslalem nad tym blenda i do tego te swiatla, albo dymione. Pytanie jest czy to wszystko bedzie pasowalo i czy zamek zamek bagaznika jest w tym samym miejscu
Zalezy mi na czasie bo aktualnie karoseria jest w lakierni ale za jakis miesiac bede skladal auto od nowa i chcialbym je juz skompletowac w calosci(wiecie zloty sie zaczynaja)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 14:52 przez Press2Play, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2015, 14:48

Press2Play, powiem tak trochę to nie w tym dziale powinno być :!:

Press2Play
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Press2Play » 04 kwie 2015, 14:53

wiem ale podpac sie chcialem pod stary temat bo po co robic kolejny ale jak chcecie to moge zalozyc nowy w dobrym dziale

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2015, 14:56

Press2Play pisze:podpac sie chcialem pod stary temat
no tao oki wszystko się zgadza tylko że temat dotyczy zmiany układu zasilania silnika a tu nagle w połowie drogi zaczniemy dyskutowac o felgach, światłach i nie wiem czym tam jeszcze.
Jak dla mnie to powinieneś założyć temat o swoim audi w odpowiednim dziale i tam to wszystko opisywać i pytać o ile jeszcze nie masz oczywiście.

Press2Play
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Press2Play » 04 kwie 2015, 15:00

nie mam :P ok to zaraz to zrobie wkoncu mam czas teraz.
Nie mam zdjec mojego auta xD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl