ja z kompresorem i mikserem przed kompresorem jeździłem blisko 6 mies robiąc w tym czasie ok 4tys km i nic nie nie działoturbofin pisze:Jeżdziłem z gaźnikiem kompresorem i lpg koło 1,5 roku i nic nie wybuchło.
[B3 1.6 PP] Zmiana gaznika na bezposredni wtrysk elektryczny
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
ArasLDZ pisze:A nie łatwiej/taniej zrobić swapa na jakieś 2.0 na wielopunkcie?
Tylko przy tych silnikach na digifancie jak np. ABK który występował w C4 i B4 występuje przepływomierz cenniejszy niż złoto, który jako używany chodzi po 200-350zł. I po co nowa skrzynia.ArasLDZ pisze:wiązkę z kompem za 100 zł,
Mam nadzieję że nie nabijasz postów aby szybko dostać się do działu giełda.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ale i tak pewni nie ma w internecie żadnego opisu jak to zrobić a po drugie sporo osób pewnie i tak nie da rady tego przerobić.
Ostatnio sam się zabierałem za wzięcie przepływomierza z ABK doklejenie do jego wylotu innego przepływomierza. Podłączanie zasilania do obydwu, mierzenie i porównanie napięć na wyjściu.
Ostatnio sam się zabierałem za wzięcie przepływomierza z ABK doklejenie do jego wylotu innego przepływomierza. Podłączanie zasilania do obydwu, mierzenie i porównanie napięć na wyjściu.
Jestem coraz bliżej zmiany na jednopunktowy wtrysk z pierburga. Mogę mieć wtrysk, wiązkę i komputer za niską cenę, ale z tego źródła to szybciej dostanę to z golfa. I mam takie pytanie czy długość wiązki będzie odpowiednia. Czy nie będzie trzeba jej skracać, wydłużać. Druga sprawa to wtyczki. Zdaję mi się że różnią się wtyczki od czujników, a jak z resztą? Czy jednak będzie to Plug&Play? Ma ktoś wiedzę na ten temat? Jeszcze jedno pytanko. Czy jest różnica we wtrysku, wiązce itd. z B3 1.8, B4 2.0 i ewentualnie z golfa?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
- Lokalizacja: Lublin
Witam juz sie uporalem z problemem gaznika. zalozylem gaznik od CBR600 i daje rade ale spalanie wzroslo wiec ostatecznie zakladac ten gaznik bede tylko na zloty.
A teraz do rzeczy nie wiem czy moge podpac te pytania pod ten temat ale wolalbym nie zasmiecac forum nowymi tematami.
Swiatla chcialem zmienic na łączone z przodu łączone albo nie laczone znalazlem takie nie łączone tylko cos czuje ze to sa swiatla od coupe(ktore sa krotsze od tych w sedanach?) i bedzie trzeba wymienic grill na ten z coupe zeby to jakos wygladalo. Co do tylnych swiatel to myslalem nad tym blenda i do tego te swiatla, albo dymione. Pytanie jest czy to wszystko bedzie pasowalo i czy zamek zamek bagaznika jest w tym samym miejscu
Zalezy mi na czasie bo aktualnie karoseria jest w lakierni ale za jakis miesiac bede skladal auto od nowa i chcialbym je juz skompletowac w calosci(wiecie zloty sie zaczynaja)
A teraz do rzeczy nie wiem czy moge podpac te pytania pod ten temat ale wolalbym nie zasmiecac forum nowymi tematami.
Swiatla chcialem zmienic na łączone z przodu łączone albo nie laczone znalazlem takie nie łączone tylko cos czuje ze to sa swiatla od coupe(ktore sa krotsze od tych w sedanach?) i bedzie trzeba wymienic grill na ten z coupe zeby to jakos wygladalo. Co do tylnych swiatel to myslalem nad tym blenda i do tego te swiatla, albo dymione. Pytanie jest czy to wszystko bedzie pasowalo i czy zamek zamek bagaznika jest w tym samym miejscu
Zalezy mi na czasie bo aktualnie karoseria jest w lakierni ale za jakis miesiac bede skladal auto od nowa i chcialbym je juz skompletowac w calosci(wiecie zloty sie zaczynaja)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 14:52 przez Press2Play, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
- Lokalizacja: Lublin
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no tao oki wszystko się zgadza tylko że temat dotyczy zmiany układu zasilania silnika a tu nagle w połowie drogi zaczniemy dyskutowac o felgach, światłach i nie wiem czym tam jeszcze.Press2Play pisze:podpac sie chcialem pod stary temat
Jak dla mnie to powinieneś założyć temat o swoim audi w odpowiednim dziale i tam to wszystko opisywać i pytać o ile jeszcze nie masz oczywiście.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 paź 2014, 21:52
- Lokalizacja: Lublin