A jeśli chodzi o gruszkę to i może racja bo kiedyś zauważyłem że był luźne na mocowaniu a zaworek N75
ciągle cyka. W takim razie jak podregulować gruszkę żeby był dobrze lub od czego zacząć. Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
MUNIOR pisze:
MUNIOR pisze:
Jest dobrze, bardziej moze poszukaj pęcherzy powietrza w przewodach zasilających do pompyalma18 pisze:co sadzicie o takim kacie wtrysku ? auto nie pali od tzw strzała . <ok> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f34 ... 812b8.html
Jak chcesz żeby ktoś je obejrzał ,to wgraj je tam gdzie należy <ok> http://vaglog.pl/Dudziu pisze:Panowie potrzebuję odczytać logi mojego tdi 1z pierburga.
W układzie regulacji doładowanie , nie ma żadnego podciśnienia ,tylko ciśnienie ...podciśnienie to w upierdliwych turbinach ze zmienną geometriąDudziu pisze:Logi na odpiętym jednym podciśnieniu
MUNIOR pisze:Jak chcesz żeby ktoś je obejrzał ,to wgraj je tam gdzie należy <ok> http://vaglog.pl/Dudziu pisze:Panowie potrzebuję odczytać logi mojego tdi 1z pierburga.W układzie regulacji doładowanie , nie ma żadnego podciśnienia ,tylko ciśnienie ...podciśnienie to w upierdliwych turbinach ze zmienną geometriąDudziu pisze:Logi na odpiętym jednym podciśnieniu
Jednoznacznie to mozna winić n75 po tescie "bajpasowym"tomtytus pisze:Pytanie do znawców w temacie, czy na podstawie powyższego można jednoznacznie winić zawór N75?
Jak masz dużo wolnego czasu i nie szkoda ci go marnować na nic nie dające zabawy z rozbieraniem ,to możesz sobie go rozebrać i obejrzeć sobie jego wnętrzności ,tyle że nic tu nie naprawisztomtytus pisze:A może spróbować rozebrać nierozbieralny zaworek i zobaczyć, co jest w środku?
Tu metoda diagnozy moze być tylko jedna <ok> Logi dynamiczne bloku 011 z doładowaniem i po stwierdzeniu przeładowania robimy "bajpas " n75 ,żeby potwierdzić bądz wykluczyć jego winętomtytus pisze:Czy lepiej wstawić do bardziej profesjonalnej diagnozy i dopiero szukać winowajcy?