[B4 2.0 ABK] II Generacja, czy Sekwencja ?
[B4 2.0 ABK] II Generacja, czy Sekwencja ?
Witam wszystkich, od sierpnia 2014r. posiadam 80 B4 2.0 ABK z gazem (II generacja), instalacja wychodzi w połowie tego roku, i nie wiem, czy zakładać sekwencję, czy może usunąć gaz całkowicie? Moje trasy to ok. 15km dziennie do pracy, i czasem w weenendy dłuższe odcinki (100km) .Dodam że auto ma ponad 310k przejechane , w tym ponad 100 na LPG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba warto trzymać gaz na ewentualną odsprzedaż, nie musisz jeździć na nim i jak nie potrzebujesz miejsca w bagażniku to tym bardziej warto zostawić.
Możesz wyjąć mikser gazu aby nie było zwężki w dolocie.
Co do mocy to jak był zwykły gaz to może rozwaliło przepływomierz i dlatego są problemy z mocą. Trzeba zobaczyć na vagu czy przypadkiem samochód nie jeździ na podstawie samych informacji z TPSu.
Możesz wyjąć mikser gazu aby nie było zwężki w dolocie.
Co do mocy to jak był zwykły gaz to może rozwaliło przepływomierz i dlatego są problemy z mocą. Trzeba zobaczyć na vagu czy przypadkiem samochód nie jeździ na podstawie samych informacji z TPSu.
No właśnie aldi powiedz jak to sprawdzić ? Mam taką sytaucje autko od ponad 3 miesięcy śmiga na samej benzynie (wcześniej jeździło na benz. + II gen gazu). I wydaję mi się że jest trochę mułowate jak na te 115 KM (ABK) ?? Czy to wina zapłonu ?? Nie mam porównania z innymi ABK...
Na marginesie dodam, iż auto na jałowym biegu trzyma mi obroty rzędu 1200 rpm. a to chyba nie są wskazane obroty w tym silniku...
Na marginesie dodam, iż auto na jałowym biegu trzyma mi obroty rzędu 1200 rpm. a to chyba nie są wskazane obroty w tym silniku...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Witam podepne sie pod temat, mam instalacje II gen. w przyszłości planuje swap na sekwencję. Z tym ,że tak teraz czytam temat PieterB
https://audi80.pl/b4-20-abk-stag-4eco-szarpie-przy-delikatnym-dodawaniu-gaz-vt87760.htm?sid=69fea35faf480326fbf7f82b02d9921d
i tak troche łapię sie za głowe - czytam o jakis falowaniach obrotów itd. , u mnie póki co nic sie nie dzieje na tej II gen. silnik pracuje super na benzynie i na gazie. Może na gazie jet słabszy , aczkolwiek nie kupilem tego samochodu do zapierdzielania 180 km/h. I teraz jak u was wyglada II gen vs. sekwencja - ktoś robił zamianę i może podzielić sie doświadczeniami ???
https://audi80.pl/b4-20-abk-stag-4eco-szarpie-przy-delikatnym-dodawaniu-gaz-vt87760.htm?sid=69fea35faf480326fbf7f82b02d9921d
i tak troche łapię sie za głowe - czytam o jakis falowaniach obrotów itd. , u mnie póki co nic sie nie dzieje na tej II gen. silnik pracuje super na benzynie i na gazie. Może na gazie jet słabszy , aczkolwiek nie kupilem tego samochodu do zapierdzielania 180 km/h. I teraz jak u was wyglada II gen vs. sekwencja - ktoś robił zamianę i może podzielić sie doświadczeniami ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
beast, no tak miałem trochę przygód ale to kwestia instalcji a dokładnie podzespołów no i dobrego gazownika nie zakładacza instalacji lpg.
Jednak po wielkich przygodach auto chodzi teraz git instalacjia wyregulowana przezemnie z pomocą tego forum <ok>
Nic nie faluje nic nie szarpie, moc i spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie <ok>
Jednak po wielkich przygodach auto chodzi teraz git instalacjia wyregulowana przezemnie z pomocą tego forum <ok>
Nic nie faluje nic nie szarpie, moc i spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie <ok>