Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] II Generacja, czy Sekwencja ?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukas624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 219
Rejestracja: 10 maja 2013, 20:40
Lokalizacja: Konarzew/Krotoszyn

[B4 2.0 ABK] II Generacja, czy Sekwencja ?

Post autor: Lukas624 » 24 sty 2015, 12:05

Witam wszystkich, od sierpnia 2014r. posiadam 80 B4 2.0 ABK z gazem (II generacja), instalacja wychodzi w połowie tego roku, i nie wiem, czy zakładać sekwencję, czy może usunąć gaz całkowicie? Moje trasy to ok. 15km dziennie do pracy, i czasem w weenendy dłuższe odcinki (100km) .Dodam że auto ma ponad 310k przejechane , w tym ponad 100 na LPG. ;-)

as30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 21 lut 2014, 06:44
Lokalizacja: slaskie zabrze

Post autor: as30 » 24 sty 2015, 13:31

Moim zdaniem polecam przy takim małym przebiegu tylko benzyne,a co do sekwencji jest tyle lepiej że pewien dystans na zimnym auto chodzi na benzynie i silnik nie dostaje tak w dupe.

Awatar użytkownika
Lukas624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 219
Rejestracja: 10 maja 2013, 20:40
Lokalizacja: Konarzew/Krotoszyn

Post autor: Lukas624 » 24 sty 2015, 18:50

Okey, dzięki za odpowiedź, ale jak bym na Pb się przesiadł to coś bym musiał z mocą zrobić, bo kolega jechał, i mówi że jak na 115km to strasznie muli :-P

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 24 sty 2015, 19:26

Kończy Ci się ważność butli i tyle. Kupić butlę nawet używana za 100-150zl i założyć samemu. A sekwencja zam przód z montażem to od 1000zl w górę + butla. Więc wymień butlę i nie cuduj. Ew doprowadź jeszcze do seryjnej mocy silnik żeby dobrze chodził

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 sty 2015, 19:37

Chyba warto trzymać gaz na ewentualną odsprzedaż, nie musisz jeździć na nim i jak nie potrzebujesz miejsca w bagażniku to tym bardziej warto zostawić.
Możesz wyjąć mikser gazu aby nie było zwężki w dolocie.

Co do mocy to jak był zwykły gaz to może rozwaliło przepływomierz i dlatego są problemy z mocą. Trzeba zobaczyć na vagu czy przypadkiem samochód nie jeździ na podstawie samych informacji z TPSu.

Awatar użytkownika
Lukas624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 219
Rejestracja: 10 maja 2013, 20:40
Lokalizacja: Konarzew/Krotoszyn

Post autor: Lukas624 » 30 sty 2015, 21:03

Wiem, musze na vagu sprawdzić jak to wygląda, a jeżeli chodzi o tą odsprzedaż, to wogóle nie przewiduję, planuje samochód zrobić pod siebie i trzymać je ile się da :mrgreen:

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Sapela » 05 mar 2015, 23:02

No właśnie aldi powiedz jak to sprawdzić ? Mam taką sytaucje autko od ponad 3 miesięcy śmiga na samej benzynie (wcześniej jeździło na benz. + II gen gazu). I wydaję mi się że jest trochę mułowate jak na te 115 KM (ABK) ?? Czy to wina zapłonu ?? Nie mam porównania z innymi ABK...
Na marginesie dodam, iż auto na jałowym biegu trzyma mi obroty rzędu 1200 rpm. a to chyba nie są wskazane obroty w tym silniku...

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 06 mar 2015, 14:34

Sapela skąd jesteś dokładnie w łódzkim?

newmlody1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2014, 18:55
Lokalizacja: Toruń

Post autor: newmlody1 » 06 mar 2015, 19:27

Ja robię tyle samo km do pracy co Ty i jezdzę na Pb i cały zbiornik wystarcza mi na 5 tyg przy spokojnej jeździie ;-) wiec nie wiem na co Ci to LPG ;)

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 24 kwie 2015, 22:48

Witam podepne sie pod temat, mam instalacje II gen. w przyszłości planuje swap na sekwencję. Z tym ,że tak teraz czytam temat PieterB

https://audi80.pl/b4-20-abk-stag-4eco-szarpie-przy-delikatnym-dodawaniu-gaz-vt87760.htm?sid=69fea35faf480326fbf7f82b02d9921d

i tak troche łapię sie za głowe - czytam o jakis falowaniach obrotów itd. , u mnie póki co nic sie nie dzieje na tej II gen. silnik pracuje super na benzynie i na gazie. Może na gazie jet słabszy , aczkolwiek nie kupilem tego samochodu do zapierdzielania 180 km/h. I teraz jak u was wyglada II gen vs. sekwencja - ktoś robił zamianę i może podzielić sie doświadczeniami ???

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 kwie 2015, 23:03

To może rozważ trzecią opcja - Blos.

Znam ludzi którzy nie uznają sekwencji w ABK i twierdzą że lepiej jedzie na mikserze.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 kwie 2015, 16:53

beast, no tak miałem trochę przygód ale to kwestia instalcji a dokładnie podzespołów no i dobrego gazownika nie zakładacza instalacji lpg.
Jednak po wielkich przygodach auto chodzi teraz git instalacjia wyregulowana przezemnie z pomocą tego forum <ok> <piwo>
Nic nie faluje nic nie szarpie, moc i spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl