[B4 1.9 1Z] filtr oleju prawie pusty przy wymuanie
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja nie używam filtrona tylko ze względu że właśnie się naczytałem złych opinii o nim ale sam osobiście nie miałem z nim problemu. A tak z ciekawości to w tdi po całonocnym postoju w garażu po jakim czasie gaśnie wam kontrolka . Bo ja przy pomiarze ciśnienia zegarem zauważyłem że gdy odpalę samochód to kontrolka gaśnie mi tak po 2-3 sekundach a na zegarze po mniej niż sekundzie ciśnienie jest powyżej 0,3 bara gdzie kontrolka powinna gasnąć.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Ja co prawda nie mam tdi ale u mnie gdy miałem tego filtrona kontrolka potrafiła właśnie tak ze 2-3 sekundy jeszcze świecić lub też gasała od razu ale po chwili się na 1-2 sekundy zapalała. Dlatego ktoś mi podpowiedział by spróbować wymienić filtr a dodam że był nowy bo miał może ze 3-4 miechy i był wymieniany razem z olejem. Po wymianie filtra kontrolka gaśnie praktycznie od razu, jakie tam ciśnienia ma to nie wiem bo nigdy nie mierzyłem.
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja też mam olej LM, filtr mann i kontrolka świeci max 3 sekundy zanim zgaśnie.
Z tym ciśnieniem to nie za dużo Oczywiście wolne obroty nie są wyznacznikiem ale z tego co wiem to nowy silnik tdi a nie 20 letni miał max te 1,6bara. Zmierz ile masz przy 2tys i przy 3tys obrotów a nie na jałowym.
Zresztą u mnie przy 80 stopniach na zegarze jest 1,5 bara ale przy 90 stopniach już 1,1 bara także zmierz lepiej dokładnie to ciśnienie.
Z tym ciśnieniem to nie za dużo Oczywiście wolne obroty nie są wyznacznikiem ale z tego co wiem to nowy silnik tdi a nie 20 letni miał max te 1,6bara. Zmierz ile masz przy 2tys i przy 3tys obrotów a nie na jałowym.
Zresztą u mnie przy 80 stopniach na zegarze jest 1,5 bara ale przy 90 stopniach już 1,1 bara także zmierz lepiej dokładnie to ciśnienie.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Trochę dziwny ten pomiar u ciebie wyszedł. Przy biegu jałowym masz 1,6 bara a przy 2 tys masz tylko 0,8 bara więcej. powinieneś mieć przynajmniej 3 bary.DaMaGe pisze:przy 2k obrotów było 2.4-2.5 ...
U mnie mam na jałowym 1,1bar a przy 2tys mam tak jak ty 2,4-2,5bara
Jak widzisz skok o 1,5 bara a u ciebie tylko 0,8bara.
Przy 3 tys mam 4 bary, przy 4tys ponad 5,5bara. Czyli o każdy 1tys obrotów skok ciśnienia 1,5bara.