Zapytanie o swap 4.2 ABZ ...
[b3] [quattro] Swap 4.2 V8
Temat zakładam w celach informacyjno-twórczych.
Chciałbym, zawrzeć w nim jak najwięcej informacji, co potrzeba, jak zrobić, co omijać przy swapie na v8 4.2 do budy b3. W miarę możliwości będę robił fotki. Będe pierwszy post aktualizował. Do sedna:
Buda to Audi 80 b3 sedan z silnikiem 1.8
Do swapa użyję kompletu 4.2 V8 AEC z S6
1. Mocowanie sinika na poduszkach od fiata 132
2. Przerobienie sanek
3. Skrzynie mam od S6 cmg, ale zastanawiam się nad tym czy zostawić seryjną z b3 80 (zero problemów z przednimi polosiami, kosztem wytrzymałości). Mniejsze komplikacje i koszta w przypadku wysrania sie skrzyni.
4.Chłodnice postaram się zostawic z przodu (jak rozwiązac problem wiatraka, usuniece seryjnego z v8)
5. Komp (a w sumie jego brak) jaki mogę zastosowac, usuniecie immo. Kto się tego podejmie,
Bardzo proszę o wypowiedz osób które mogą coś doradzic
Chciałbym, zawrzeć w nim jak najwięcej informacji, co potrzeba, jak zrobić, co omijać przy swapie na v8 4.2 do budy b3. W miarę możliwości będę robił fotki. Będe pierwszy post aktualizował. Do sedna:
Buda to Audi 80 b3 sedan z silnikiem 1.8
Do swapa użyję kompletu 4.2 V8 AEC z S6
1. Mocowanie sinika na poduszkach od fiata 132
2. Przerobienie sanek
3. Skrzynie mam od S6 cmg, ale zastanawiam się nad tym czy zostawić seryjną z b3 80 (zero problemów z przednimi polosiami, kosztem wytrzymałości). Mniejsze komplikacje i koszta w przypadku wysrania sie skrzyni.
4.Chłodnice postaram się zostawic z przodu (jak rozwiązac problem wiatraka, usuniece seryjnego z v8)
5. Komp (a w sumie jego brak) jaki mogę zastosowac, usuniecie immo. Kto się tego podejmie,
Bardzo proszę o wypowiedz osób które mogą coś doradzic
jak Masz skrzynie i silnik od S6 to zakładam że posiadasz też koło zamachowe i sprzęgło - a to jest najcięższy temat dalej to już z górki wzmocnić sanki i montować jeśli chodzi o skrzynię to pogadaj z kolegą Vigo, On już u siebie założył 6-biegową do tego w B3 dochodzi przerobienie mocowania serva i to jest dobry moment żeby założyć większą pompę lub wymienić całe servo. Chłodnica najprościej od V6 (choć pasuję sporo innych) a wentylator to jak Ci wygodniej czy zostawisz wisko czy dasz dwa wentylatory tłoczące lub orginalne od V6 albo jeden większy do koloru do wyboru
Audi 80 competition swap 4.2v8
Witam, mam szybkie pytanko teoretyczno-praktyczne czy po przeszczepie na ABZ jest możliwość/miejsce zachowania seryjnej klimatyzacji ??
http://allegro.pl/silnik-skrzynia-kpl-4 ... 06387.html <ok> Ale nie wiem jak z klimą wtedy
Zapytanie o swap 4.2 ABZ ...
Witam wszystkich mam pytanie ile przeróbek trzeba by było dokonać aby do b4 avant ABK włożyć i jeździć 4.2 ???
I z góry proszę o konkretne odpowiedzi...
Z góry dziękuję
I z góry proszę o konkretne odpowiedzi...
Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 28 gru 2015, 01:37 przez kowal1210, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kowal1210, konkretnie to nazwij temat _uwaga
A po za tym kilka tematów jest więc jakbyś poszukał to coś byś znalazł.
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
A po za tym kilka tematów jest więc jakbyś poszukał to coś byś znalazł.
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
A więc tak myślałem o tym żeby naj pierw założyć napęd quattro, a następne wcisnąć silnik v8 ABZ a to wszystko złączyć ze skrzynią 2.8quatro i wtedy myślę że miało by o ręce i nogi, tylko ten nieszczęsny silnik mnie martwi. W sumie to obecnie jestem jeszcze na etapie zastanawiania się i zbierania gratów