Zapytanie o swap 4.2 ABZ ...
tylko że pięciozaworowe 4.2 (w odróżnieniu od 4v) mają zmienne fazy rozrządu, za co odpowiadają nastawniki (tzw. fazatory), które w 95% na dzień dobry są do wymiany z racji przebiegu 250tys+, a koszt jednego nastawnika w aso 2tysiaki (ew. chinczyki po 600pln)MJ pisze:jak coś to pakuj V8 pięciozaworowe jest mniej problemów z kołem zamachowym a ceny też trochę już spadły
więc koszty związane z kołem się równoważą :lol:
Afdi87, teoretycznie masz rację tylko że tak może być a nie musi, a koło zamachowe trzeba tak czy siak kupić gdzie teraz jakiś patent na koła zamachowe wymyślił chyba quzior - powinna być tańsza wersja bo ja za swoje koło do abezeta(o mniejszej masie niż fabryczne) dałem 1400 zł, tak swoją drogą to koło zamachowe ogrginalne w aso kosztowało 1650 zł minus ewentualne rabaty, lecz już nie produkują