[b4 1z] szapanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Musiał ktoś kiedyś nalać jakiegoś mało "tłustego " paliwa i pompa straciła gładzie na elementach ...niestety w takim przypadku skutek zawsze ten sam, pompa będzie systematycznie produkować nadmierną ilość opiłków ,które będą zawalać nastawnik ...także albo czyszczenie co jakiś czas ,albo wymiana pompy na taką która opiłków nie produkuje 8-)bartekce pisze:jak odepne to od 1000 moge nawet jechac i nic sie nie dzieje a tak jak mowie 35 tys temu byl czyszczony
[ Dodano: 2015-02-02, 16:11 ]
przebieg nie ma tu znaczenia ,tylko to czym pompa była pojonabartekce pisze:gladz po 350 tys mogla poleciec ?
Kiedys Mariusz maiłem taki przypadek z bratem jechaliśmu do DE nastawnik miał czysty zalał przed granica na cpn i po drodze juz zaczeła sie szarpaczka po rozebraniu tez bylo opiłkow chyba z dystrebutora bo po wyczyszczeniu juz ma z 4 lata spokoj z 60-70 tyś w tych naszych cpn tez różne cuda maja nie ma jak ropka z ua
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmm...ale przecież jest filtr paliwa z papierowym wkładem,który opiłków ani innego grubszego syfu zatankowanego z paliwem ,przepuscić nie powinien :roll: Może to były resztki magnesu :?: "wyłapywacza opiłków" który w pierwszych nastawnikach indukcyjnych do 95 roku ,był z kiepskiego kruchego materiału i lubił rozpadać się i pękać po latach ...widziałem to wielokrotnie ...resztki magnesu lądowały oczywiście w wiadomym miejscu na rdzeniu cewki ,powodując szarpanie ...wtedy po czyszczeniu zdrowej pompy ,mimo braku "wyłapywacza" ,problem szybko raczej nie wrócibozmek pisze:Kiedys Mariusz maiłem taki przypadek z bratem jechaliśmu do DE nastawnik miał czysty zalał przed granica na cpn i po drodze juz zaczeła sie szarpaczka po rozebraniu tez bylo opiłkow chyba z dystrebutora bo po wyczyszczeniu juz ma z 4 lata spokoj z 60-70 tyś w tych naszych cpn tez różne cuda maja
Jak mamy taką pompę która opiłków nie produkuje,to szanujmy ją, bo to już rzadkość i profilaktycznie dolewajmy do pełnego zbiornika paliwa 200-250 ml oleju do silników dwusuwowych ...nasz a pompa i wtryski ,będą mam za to wdzięczne
[ Dodano: 2015-02-02, 16:55 ]
Po tym że ma czysty ,ori nie rozbierany nastawnik 8-) I co prawda rzadko ,ale widuję takie pompy ,zwykle są to pompy z aut zagranicznych ,bo z naszych to rzadkość większosć brązowa w srodku i 99% miała już czyszczony nastawnikbartekce pisze: po czym poznac czy jest dobra czy nie taka jak moja ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Było go spytać z jakiego to powodu "długo nie pociągnie '' :?: ....Bo w indukcyjnym ,praktycznie nie ma co sie zużyć ,a w kązdym bądż razie ja takiego "zużytego " jeszcze nie spotkałem.Spotkałem za to kilka "kwiatków " ,ze zdemolowanymi blaszkami stykowymi :roll: ...czasem się zastanawiam, czy ktoś kto to robił ,robił to na trzeżwo i czy uzywał przy tym mózgu ,bo mnie by takie patenty nawet do głowy nie przyszły :shock:bartekce pisze:A jak rok temu czyścił mi gośc nastawnik to cos mówił ze już on długo nie pociągnie teraz mi sie cos takiego przypomina. Może coś się w nim zuzywac ?
Ostatnio zmieniony 02 lut 2015, 22:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.