Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V ACE] Zapalająca się kontrolka oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

[B4 2.0 16V ACE] Zapalająca się kontrolka oleju

Post autor: LUPO » 26 sty 2015, 23:26

forumowicze chodzi mi konkretnie o w/w silnik
ile czujników oleju ma ten silnik?
pytam bo w silnikach Audi bywały dwa
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 07:58 przez LUPO, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 sty 2015, 19:13

Powinny być dwa. W niektórych wersjach czujniki mogły być na końcu głowicy (ale to chyba w poprzecznych 8V).

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

[B4 2.0 16V ACE] silnik ACE, kontrolka oleju

Post autor: LUPO » 04 lut 2015, 23:21

Witam zapala mi się kontrolka oleju na rozgrzanym silniku podczas hamowania silnikiem od obrotów około 1600 w dół i przy próbie przyspieszania na np 3 biegu od około 1400 obrotów

nie sprawdzałem ciśnienia!

pytanie czy ktoś się spotkał z podobnym problemem

wymieniony filtr i czujnik oleju
z tąd też mój wcześniejszy temat ile ten silnik ma czujników oleju https://audi80.pl/ace-silnik-vt93813.htm
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 07:52 przez LUPO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2015, 07:59

LUPO, na przyszłość kontynuuj w tym samym temacie co zacząłeś :!:

maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

Post autor: maslu888 » 05 lut 2015, 08:00

wymień czujniki i po problemie

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 05 lut 2015, 12:52

LUPO

Raz czy dwa razy u mnie w ABK był podobny objaw. Winowajcą był kiepski czytaj rzadki olej. Przypomnij sobie czy niedawno dolewałeś olej. Ja więdząc , że jest olej olałem sprawę.
Gdy wiedziałem że jest trochę miejsca na olej w układzie - zalałem doktora - problem natychmiast zniknął.
Po tych zabiegach zwracam uwagę na to co kupuję. ;-)

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 07 lut 2015, 19:15

jak wyżej pisałem wymieniony czujnik na oryginał i filtr był wcześniej filtrona teraz jest manna

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 07 lut 2015, 20:12

u mnie w ACE tez się zapala, ale zauważyłem że tylko w zimę tzn w chłodne dni... bo jak było lato to było ok. Taki dziwny objaw he he :) no i dodam że powyżej 2000 tys się zapala a gaśnie, gdy oczywiście obroty spadają

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 08 lut 2015, 01:18

u mnie właśnie jest odwrotnie i zapala się też jak dodam gazu i obroty spadną
zaczynam stawiać że to zawór w pompie się zawiesza

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lut 2015, 10:40

ciężko podłączyć manometr sprawdzić? a nie gdybać.
Jarek-LT pisze:Raz czy dwa razy u mnie w ABK był podobny objaw. Winowajcą był kiepski czytaj rzadki olej. Przypomnij sobie czy niedawno dolewałeś olej. Ja więdząc , że jest olej olałem sprawę.

Gdy wiedziałem że jest trochę miejsca na olej w układzie - zalałem doktora - problem natychmiast zniknął.
A co ma do tego olej przy sprawnym silniku, wiadomo że jak silnik trup nie trzyma już ciśnienia to dopiero będzie czuły na olej.

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 08 lut 2015, 11:03

Do trupa to mu jeszcze daleko. Następny raz czytaj z uwagą może wyłapiesz kwintesencję
mojego postu.

ABK - 8,9s od 0 - 100mk/h
Jarek-LT <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 lut 2015, 13:50

Jarek-LT pisze:ABK - 8,9s od 0 - 100mk/h
sorry za taki mały spam bo temat dotyczy kontrolki oleju ale na pewno mówimy o abk :?: bo większość danych podaje między 11-12,2 s w manualu oczywiście

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 10 lut 2015, 19:43

mowa jest o ACE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl